عید سعید غدیر خم را تبریک می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - June 26 2024
کد خبر: ۵۲۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵
در حالی کمتر از لحظاتی دیگر شهرآورد تهران بین استقلال و پرسپولیس برگزار می‌شود، بلیت فروشی موجب اعتراض هواداران و خالی ماندن بخش زیادی از ورزشگاه شده است.
کیهان ورزشی-
نود و دومین شهرآورد تهران در حالی کمتر از نیم ساعت دیگر در ورزشگاه آزادی تهران در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران برگزار می‌شود که حدود ۴۰ هزار هوادار در ورزشگاه حضور دارند.

پس از ورود استقلال در ‌ورزشگاه، عارف غلامی بازیکن این تیم که مصدوم است و قادر به همراهی استقلال نیست به سمت هواداران این تیم رفت و مورد تشویق قرار گرفت.

پیش از آغاز ای مسابقه، یک دیدار نمادین بین کوتاه‌قامتان آبی و قرمز پوش برگزار شد.

سیدحسین حسینی، نخستین بازیکنی بود که به‌ زمین‌ آمد و مورد تشویق هواداران استقلال قرار گرفت و بعد از بازیکنان دو تیم در زمین مسابقه حضور یافتند و خود را گرم کردند.

محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل پرسپولیس هنگام ورود به ورزشگاه شرایط حضور هواداران در ورزشگاه را بررسی کرد. انصاری‌فرد در این بازدید با اعتراض هوادارانی مواجه شد که برای تهیه بلیت به مشکل خوردند.

باد شدیدی در ورزشگاه می‌وزد و باعث پراکنده شدن هواداران و رفتن آنها به سمت زیر جایگاه شده است.

اصفهانیان عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در حین ورود به ورزشگاه با سوال خبرنگاران درباره انتخاب اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی مواجه شد که گفت در جریان انتخاب اسکوچیچ بوده اما در حال حاضر صحبتی در این خصوص نمی‌کند.

 
 


نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار