PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۵۲۶۰۸
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶
مدیر رسانه‌ای تیم گل گهر سیرجان، توضیحاتی را در خصوص پیدا شدن سرنگ مصرف شده در رختکن تیم تراکتور ارائه داد.
کیهان ورزشی- 

تیم تراکتور در هفته نوزدهم لیگ برتر مهمان گل‌گهر بود و توانست در دقایق پایانی، بازی باخته را با نتیجه تساوی عوض کند اما مهمترین اتفاق پیرامون این بازی، پیدا شدن سرنگ‌های مصرف شده در رختکن تیم تراکتور بود که سروصدای زیادی به پا کرد.

حیدر افسری مدیر رسانه‌ای تیم گل‌گهر در این خصوص گفت: این اتفاق نه به باشگاه گل‌گهر و نه به هیأت فوتبال استان کرمان مربوط می‌شود. باشگاه ما چنین رفتاری را تایید نمی‌کند و هیأت فوتبال استان هم به آن واکنش نشان داد. بعد از بازی هم در سیرجان نبودم که این ماجرا را پیگیری کنم چون به تهران رفتیم و نمی‌دانم این اتفاق واقعی بوده یا ساختگی، اما در هر صورت اگر اتفاقی هم افتاده باشد بر عهده مسئول رختکن و فردی که  آنجا کار می‌کرده، است.

افسری ادامه داد: هنوز فرصت نکرده‌ام با سرپرست با مسئول دیگری از تیم تراکتور صحبت کنم و ببینم نظر آن‌ها چیست اما به اعتقاد من تیمی که در لیگ برتر است، اگر هم این کار را هم انجام بدهد وسایل خودش را جمع می‌کند. تیم‌های لیگ یکی و لیگ دویی هم اگر زمانی برای بازیکنانشان از آمپول‌های تقویتی یا مسکن استفاده کنند، هنگام خروج از رختکن آن‌ها را جمع می‌کنند، چه برسد به تیمی که نامدار است و در لیگ برتر بازی می‌کند.

مدیر رسانه‌ای تیم گل گهر در مورد اینکه چه زمانی متوجه این اتفاق شده‌اند، گفت: ما روز بعد از بازی متوجه این ماجرا شدیم، چون بعد از مسابقه در شوک بازی و بسیار ناراحت بودیم و حتی گوشی‌های خودمان را هم خاموش کرده بودیم. روز بعد در فضای مجازی فیلم آن را دیدم و در همان لحظه هم اولین برداشتم این بود که اگر هم تیمی چنین کاری کند، مدرکی از خودش به جا نمی‌گذارد. به هرحال این اتفاق به اداره کل ورزش جوانان استان مربوط است، چون آن نفری که در ورزشگاه امام علی سیرجان کار می‌کند نیروی باشگاه یا هیات فوتبال نیست اما باشگاه گل‌گهر پیگیر است که اگر چنین کاری را انجام داده حتما برخورد جدی با او صورت بگیرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار