PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: ۵۲۸۰۸
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱
3 نماینده کشورمان به فینال مسابقات روز دوم رقابت های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا در هند راه یافتند و 2 نماینده نیز راهی رده بندی شدند.
کیهان ورزشی- 

مسابقات مقدماتی پنج وزن دوم سی امین دوره رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا از صبح امروز (چهارشنبه) در شهر دهلی نو هند برگزار شد که امین کاویانی نژاد، مهدی ابراهیمی و محمدهادی ساروی در اوزان 72، 82 و 97 کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند و مهدی محسن نژاد و حسین اسدی در اوزان 60 و 67 کیلوگرم در دیدار رده بندی حضور دارند.

نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 60 کیلوگرم مهدی محسن نژاد پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 9 بر یک کرار البدهان از عراق را از پیش رو برداشت وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی در مصاب با ژولمان شارشنبکوف دارنده مدال نقره جهان از قرقیزستان با نتیجه 9 بر 2 مغلوب و راهی دیدار رده بندی شد. وی در این دیدار با برنده کشتی گیران قرقیزستان و مغلوستان کشتی مصاف می دهد.

در وزن 67 کیلوگرم حسین اسدی در دور نخست مقابل زین الدین قمراف از تاجیکستان با نتیجه 9 بر یک پیروز شد وی در دور بعد عادیل خان ساتایف از قزاقستان را با نتیجه 8 بر صفر مغلوب کرد و راهی دیدار نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 5 بر یک مغلوب ریو هان سو قهرمان جهان از کره جنوبی شد و به دیدار رده بندی رفت. اسدی در دیدار رده بندی با تسوچیکا شیمویامادا از ژاپن کشتی می گیرد.

در وزن 72 کیلوگرم امین کاویانی نژاد پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر یان چن از چین تایپه را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی رفت. وی در این مقابل روسلان تساریف از قرقیزستان با نتیجه 3 بر صفر مغلوب کرد و راهی دیدار فینال شد. ابراهیمی در دیدار پایانی با ابراگیم ماگمدوف از قزاقستان پیکار می کند.

در وزن 82 کیلوگرم که 7 کشتی گیر حضور دارند مسابقات به صورت دوره ای و در دو گروه برگزار شد و مهدی ابراهیمی در گروه A  در دور نخست با نتیجه 3 بر صفر یوگنی پولیوادوف از قزاقستان را مغلوب کرد وی در دور بعد با نتیجه 5 بر 2 ساتوکی موکایی از ژاپن را مغلوب کرد و در دور بعد مقابل سینگ هارپرت از هند با نتیجه 7 بر صفر به برتری دست یافت و بعنوان سرگروه به مرحله نیمه نهایی راه یافت. ابراهیمی در این دیدار با نتیجه 6 بر 5 جالگاسبای بردی موراتوف دارنده مدال برنز جهان از ازبکستان را مغلوب کرد و راهی دیدار فینال شد. وی در این دیدار با جون هیونگ چوی از کره جنوبی مبارزه می کند.

در وزن 97 کیلوگرم محمدهادی ساروی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل هاردیپ از هند با نتیجه 9 بر یک به برتری دست یافت. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 5 بر صفر و ضربه فنی بکسلطلان محموداف از قرقیزستان را از پیش رو برداشت و راهی دیدار پایانی شد. ساروی در دیدار فینال به مصاف سی یئول لی از کره جنوبی می رود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار