PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 24 2024
کد خبر: ۵۲۸۳۶
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۷
نخستین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پس از بازگشت از قطر به ایران،‌ برگزار شد و مهاجم ایرلندی تنها غایب تمرین امروز (پنجشنبه) بود.
کیهان ورزشی-
تیم فوتبال پرسپولیس که در ۲ هفته گذشته برای برگزاری ۲ بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الدحیل قطر و الشارجه امارات، در ایران حضور نداشت، دیشب پس از یک باخت و یک تساوی در این مسابقات، به تهران بازگشت.

سرخپوشان تهران که حالا خود را برای بازی روز یکشنبه با سپاهان آماده می‌کنند، از ساعت ۱۱:۳۰ امروز در ورزشگاه شهید کاظمی تمرین خود را شروع کردند. بازیکنان پس از ۳۰ دقیقه کار با وزنه و بدنسازی به زمین چمن آمدند و در هوای بارانی، دقایقی هم در زمین دویدند و کار با توپ انجام دادند.

تمرین امروز پرسپولیس بعد از یک ساعت به پایان رسید. سیدجلال حسینی، مهدی شیری و کریستین اوساگونا سه بازیکن مصدوم این تیم هم زیر نظر کادر پزشکی تمرین کردند.

آنتونی استوکس مهاجم ایرلندی پرسپولیس که از سرمربی این تیم ۲ روز مرخصی گرفته و در دوبی مانده است، تنها غایب تمرین امروز بود.

پرسپولیس از ساعت ۱۶:۱۵ یکشنبه در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف سپاهان می‌رود. پرسپولیس و سپاهان به ترتیب با ۴۱ و ۳۶ امتیاز در رده‌های اول و سوم لیگ قرار دارند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار