PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۵۲۹۱۲
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۳
مدیر روابط عمومی پرسپولیس گفت:ما اختلاف امتیاز خوبی با سپاهان داریم و انگیزه های زیادی برای برد داشتیم.
کیهان ورزشی-
حسین قدوسی در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس در واکنش به ادعای مدیران سپاهان اظهار داشت: در فینال جام حذفی بازی به خاطر مشکلات روی سکوها با تاخیر زیاد برگزار شد و این  یک مشکل در امر برگزاری بازی بود و ربطی به پرسپولیس نداشت و همانطور که همه می دانند آن دیدار میزبان نداشت .

حسین قدوسی افزود : تشبیه کردن اتفاقات بازی امروز با آن بازی واقعا جای تعجب دارد و فرافکنی است.در بازی فینال جام حذفی هر دو تیم در زمین بودند اما امروز تیم سپاهان به رغم گذشت بیش از نیم ساعت و حضور سرخ ها و تیم داوری برای اغاز مسابقه در میدان نبود.انها خیلی دیر به ورزشگاه  امدند و ادعاهای آقای تابش در خصوص اینکه سپاهان به رغم حضور با تاخیر بسیار در ورزشگاه از رختکن  به زمین نمی امد و در رختکن بودند هم ضد و نقیض بوده است.

وی افزود :متاسفانه سپاهان به جای تمکین از تصمیم مسوولان مبنی بر برگزاری بازی ها تا اطلاع ثانوی بدون تماشاگر شروع  به اعتراض و اتهام زدن به پرسپولیس کردند .این نکته  بسیار مهم‌ و قابل توجه است که  فرمانده یگان ویژه سپاهان گفته است مقابل هتل سپاهان  تماشاگران این تیم  ممانعتی نسبت به حرکت اتوبوس نداشته اند و خود سپاهان دیر حرکت کرد و نظم مقابل هتل آنها مثالزدنی بود.

مدیر روابط عمومی پرسپولیس تاکید کرد: پرسپولس  اختلاف امتیاز خوبی با سپاهان دارد انگیزه های زیادی برای برد داشت تا فاصله را زیادتر کند. با توجه به این انگیزه و اینکه سپاهان هم به دلیل مصدومیت چند بازیکن خود شرایط متفاوتی داشت بسیار به برد امیدوارتر بودیم و کارشناسان هم با تشریح قوانین گفته اند که بازی باید سه بر صفر شود.

قدوسی تصریح کرد :امروز اقایان انصاری فرد،پیروانی و گل محمدی به رغم فشارها زیر بار تصمیماتی  غیرقانونی نرفتند و نظر کارشناسان و قانون را ملاک دانستند و هواداران بدانند که انها دفاع محکم و جانانه ای داشته و هرگز تسلیم برخی مسائل نشدند. ما امیدواریم علاوه بر اجرا و اعمال قانون با اتهام زنی تیم ها هم برخورد قاطع شود و جای تاسف دارد که تلویزیون اصفهان هم مصاحبه هایی با عکاسان پخش کرد که اتهامات واهی به پرسپولیس می زدند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار