PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۵۲۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵
من‌سیتی و لیون دیدارهای رفت مرحله یک هشتم نهایی را با غلبه بر رئال مادرید و یوونتوس پشت سر گذاشتند.
کیهان ورزشی- 

در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و از دور رفت دو دیدار به صورت همزمان برگزار شد که در حساس‌ترین مصاف رئال مادرید در ورزشگاه سانتایگو برنابئو میزبان من سیتی بود و در دیگر بازی یوونتوس تورین در فرانسه به مصاف المپیک لیون رفت.

*رئال مادرید یک - منچستر سیتی 2

برای رئال مادرید ایسکو 60 و برای من سیتی ژسوس  78 و دی‌بروین 83 پنالتی گلزنی کردند.

راموس در دقیقه  86 با دریافت کارت قرمز از بازی اخراج شد و دیدار برگشت را نیز از دست داد.

رئال مادرید که با توجه به مصدومیت ازارد و نیمکت نشینی کروس و بیل پا به میدان جدال مقابل من سیتی گذاشته بود در حالی که در نیمه اول دوم تیم بازی شانه‌به شانه‌ای داشتند اما بعد از مصدومیت لاپورت مدافع مرکزی من سیتی اوضاع برای شاگردان پپ سخت شد. درنهایت دو تیم در نیمه اول با تساوی بدون گل راهی رختکن شدند.در نیمه دوم رئال حملات بیشتری را روی دروازه سیتی انجام داد اما در نقطه مقابل سیتی با تعویض های پپ  و روی زیرکی بازیکنانی چون ژسوس و استرلینگ نمایش بهتری داشت تا در نهایت با برتری برنابئو را ترک کند.

*المپیک لیون  یک- یوونتوس  صفر

برای نماینده فرانسه توسارت 40 موفق به گلزنی شد

در دیگر دیدار  یوونتوس در فرانسه مقابل لیونی قرار گرفت که در لیگ شرایط خوبی ندارد.شاگردان گارسیا در نیمه اول نمایش خوبی داشتند و توانستند دروازه شاگردان ساری را یک بار فتح کنند. در نهایت مصاف دو تیم در بازی رفت با برتری یک گله لیون در فرانسه خاتمه یافت.مدافع لیون در کنترل رونالدو و همبازی‌هایش موفق بودند و رونالدو با وجود تلاش بسیار موفق به گشودن دروازه لیون نشد.

دیدارهای برگشت 27 اسفند ماه برگزار خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار