PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۵۴۲۶۶
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۶
کیهان ورزشی-

سالهاست به ادبیات برخی مدیران فوتبالی عادت کرده ایم. مدیران عاملی که به هر طریقی وارد چرخه مدیریت باشگاهی شدند و در همان روزهای آغازین قول هایی دادند که هیچ کدامش اجرایی نشد!مدیران عاملی که در نشست معارفه شان با اهالی رسانه وعده ساختن ورزشگاه دادند ولی یک آجر روی آجر روی هم نگذاشتند. مدیران عاملی که در ابتدای مدیریت شان اعلام کردند که فلان باشگاه پرطرفدار را به رئال مادرید ایران بدل می کنند اما در روزهای پایانی چندین میلیارد تومان بدهی را به باشگاه تحمیل کردند و رفتند که رفتند!
جالب است که یدانید مدیری به پرسپولیس آمد و یک بازیکن خارجی به مبلغ ۲۰۰ هزار دلار جذب کرد که دو رباط پایش پاره بود و یک بازی هم برای تیمش در لیگ برتر انجام نداد.وقتی در هیات مدیره باشگاه از او سئوال کردند که چرا این دروازه بان را جذب کردی همه تقصیرات را به گردن کادر پزشکی انداخت و ...
حالا دوباره شاهد ظهور مدیر تازه واردی هستیم که در ابتدای راه خود «هوادارپسند» صحبت می کند و برنامه های قابل توجهی برای باشگاه استقلال در آینده دارد.احمد سعادتمند مدیرعامل تازه وارد باشگاه استقلال در نخستین مصاحبه تلویزیونی خود از رفع مشکلات مالی و  از درآمدزایی گفت.مدیری که یک ماه هم نیست که وارد حوزه اجرایی باشگاه استقلال شده و بعید می دانیم که او مشکلات مالی باشگاه استقلال را از نزدیک لمس کرده باشد.شاید آقای سعادتمند برای استقلال برنامه های مفصلی داشته باشد که هیچ ایرادی ندارد ولی تجربه مدیریت در فوتبال باشگاهی نشان داده که هر مدیری در روزهای آغاز مدیریتش وعده های بزرگ داده و «هوادار پسند » سخن گفته ره بجای نبرده است!بطورکلی اهالی فوتبال به مدیرانی که «هوادارپسند» در رسانه ها صحبت می کنند خوش بین نیستند و این رویه را مانور تبلیغاتی برای خود می دانند.  
استوری های معنادار فرهاد مجیدی سرمربی تیم استقلال و وریا غفوری کاپیتان آبی پوشان پس از مصاحبه تلویزیونی سعادتمند که بانیش و کنایه بود گویای این واقعیت است که آنها هم به اوضاع کنونی خوشبین نیستند.کار و بار استقلال با پرداخت مطالبات مالی دو بازیکن  خارجی ، راه اندازی کانال های هواداری و حرفهای زیبا سروسامان نمی گیرد و  خلاصه این که با حلوا حلوا دهان بازیکنان طلبکار داخلی استقلال شیرین نمی شود.
امیدواریم آقای سعادتمند در باشگاه استقلال پس از عکس انداختن با پیشکسوتان باشگاه و بازیکنان تیمش وارد میدان عمل شود و سنت شکنی کند.

*کیوان طباطبایی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار