PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 04 2024
کد خبر: ۵۴۲۹۸
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۹
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی-
خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- باشگاه استقلال تهران اعلام کرد به زودی وپس از طی مراحل اداری ده درصد ازمبالغ قرارداد کادرفنی , سرپرستی , پزشکی , بازیکنان و سایراعضای تیم را پرداخت خواهدکرد.
- مدیران باشگاه پرسپولیس درجلسات اخیرخود با بازیکنان و مربیان این تیم پرداخت درصدی از قراردادشان تاتاریخ 29و 30 فروردین ماه را داده بودند که این وعده تاکنون عملی نشد.
- بهروان مشاور سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد برنامه ای برای تعطیلی لیگ نداریم مگر اینکم ازبالا به ما دستور بدهند. ازطرفی هم نمی توانیم به صورت متمرکز بازیها را برگزارکنیم چون رفت و برگشت است.
- یک مقام آگاه فوتبالی خبرداد اگرباشگاه پرسپولیس نتواند بدهی دو میلیون یورویی خودراپرداخت کند ازسه پنجره نقل و انتقالاتی محروم خواهد شد.
- سازمان حمایت از بازیکنان به سران باشگاه های اسپانیا اعلام کرد تمرینات گروهی تیمهای لالیگا از 15 تا 22 اردیبهشت ازسرگرفته خواهد شد. ضمن آن که ادامه مسابقات از روز 17 خرداد کلید خواهد خورد. ازنظر این سازمان 9 مرداد لالیگا به پایان می رسد.
- این روزها درمحافل فوتبال از انتقال سردار آزمون به تیم دیگر زیاد صحبت می شود . آخرین خبر اینکه تیم آرسنال انگلیس هم تمایل خود را برای جذب این بازیکن اعلام کرده است .
- اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت به 80 میلیون نفر قول دادم که تیم ملی را به جام جهانی  می برم به همین خاطر سرقولم هستم و تمام توانم رابه کارمی گیرم.
- ساشا شفر فرزند سرمربی آلمانی استقلال که به عنوان آنالیزور در این تیم فعالیت داشت درخصوص شکایت خود وپدرش عنوان کرد پدرم حکم نهایی خودرا از فیفا گرفته اما حکم من به زودی صادرخواهدشد.

بسته خبری روز دوشنبه «کیهان ورزشی» از اتفاقات ورزش ایران و جهان
- گنج زاده ملی پوش کاراته هنوز سهمیه المپیکی شدن خود را حتمی نمی داند او گفت ماجرای سهمیه ازطریق رنکینگ را پرسیدم اما همه گفتند فعلا هیچ چیز مشخص نیست و باید صبر کرد.
- فرهاد مجیدی مربی استقلال ازبازیکنان تیمش خواسته که آماده شروع دور جدید تمرینات باشند وی از اعضای تیم خواست تا 15 اردیبهشت ماه به تهران برگردند.
- محمد بنا سرمربی کشتی فرنگی درخصوص دوپینگ و محرومیت کیوان رضایی ملی پوش فرنگی گفت دراردبیل کشتی های اورا دیدم واقعا جوان با استعداد وخوبی بود اما متاسفانه با شرایطی که برایش پیش آمد به هدر رفت.
- به دنبال تیمهای تاتنهام و منچسترسیتی که ورزشگاه خانگی خود را به بیماران کرونایی اختصاص دادند باشگاه برایتون نیز ورزشگاه اش برای مقابله با این ویروس دراختیار کادرپزشکی قرارداد.
- پرتغالی های خبردادند درماه های ژوئن و جولای رقابت های فوتبال را از سر خواهند گرفت و این در صورتی است که ریشه کرونا نابود شود.
- روز پنج شنبه این هفته قرار است کمیته استیناف پرونده بازی انجام نشده پرسپولیس با سپاهان را مورد بررسی قرار دهد.
- درپی اعلام باشگاه بارسا برای فروش چند تن از بازیکنان کهنه کار خود ازجمله ویدال , دوتیم منچستریونایتد و نیوکاسل انگلیس برای خرید این بازیکن اظهارتمایل کردند.
- ام تی تی بازیکن فرانسوی بارسلونا گفت دوست دارم با آمدن ستین به کارم دراین تیم ادامه بدهم و  به روزهای اوج بازیگری برگردم .
- ستاد ملی مبارزه با دوپینگ آزمایش سه ورزشکار دیگر کشورمان به اسامی ارسلان اسماعیل نژاد ازبولینگ و بیلیاردجعفر علیزاده و محمدپوراسماعیلی و علیرضا آخوندی ازدوچرخه سواری رامثبت اعلام کرد. این ستاد قبل ازاین اسامی سه کشتی گیر دوپینگی را (قیاسی چکا گرمسیری و رضایی ) اعلام کرده بود ۰
- طبق رای فیفا اگر باشگاه استقلال تا سوم اردیبهشت تمام مطالبات جباروف بازیکن اسبق وازبکی خودرا پرداخت نکند از دوپنجره نقل و انتقالاتی محروم خواهدشد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار