PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 18 2024
کد خبر: ۵۴۳۴۳
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸
مسئول مسابقات لیگ دسته اول گفت: اکثر قرارداد باشگاه‌ها با بازیکنانشان تا پایان فصل است و تا زمانی که فصل تمام نشود قرارداد به پایان نخواهد رسید.
کیهان ورزشی-

فریبرز محمودزاده در خصوص برگزاری آخرین جلسه با نمایندگان باشگاه‌های لیگ برتری و دسته اولی اظهار داشت: خوشبختانه استقبال خوبی از این جلسات صورت گرفت و ان‌شاالله با پیگیری آقایان نبی و بهاروند مقرر شد این جلسات به صورت آموزشی در تهران و شهرستان‌ها برگزار شود. این نشست‌ها به امید خدا در فصل جدید در قراردادهای حقوقی تاثیر مثبتی خواهد داشت.

وی در خصوص غیبت برخی مدیران در این جلسات عنوان کرد: اگر مدیران هم غایب بودند ولی معاونان و مدیران حقوقی باشگاه‌ها در این جلسات شرکت کردند. اگر مدیرعاملی آمد بهتر ولی در غیاب آنها اکثرا در این جلسات نماینده داشتند.

محمودزاده در خصوص اینکه قراردادهای ریالی و دلاری ایجاد شائبه کرده است تصریح کرد: این پیشنهاداتی که ارائه شده، خام است و هنوز به جلسه هیات رئیسه و تصویب نرسیده است. شک نکنید اگر این موضوعات به صورت قانون در بیاید، با قوانین فیفا تطبیق داده می‌شود ولی باید پذیرفت باید با منافع کشورمان تصمیم بگیریم. برخی دوستان جبهه گرفتند ولی من سوال می‌کنم مطرح شدن این موضوع بهتر است یا اینکه اصلی در مورد آن صورت نگیرد؟طبیعتا وقتی بحث باز شود بازدهی بهتری خواهد داشت. ما از همه کسانی که انتقاد می‌کنند تشکر می‌کنیم و امیدوارم کارشناسان و حتی رسانه‌ها پیشنهادات خود را ارائه کنند تا از آنها استفاده کنیم.

مسئول لیگ دسته اول در خصوص اینکه از 11 تیر به بعد قراردادهای کنونی فسخ می‌شود و آیا این موضوع برای ما مشکل ایجاد می‌کند، گفت: در عرصه نقل و انتقالات باید با نظر فیفا عمل کنند. فیفا بسته پیشنهادی خود را اعلام کرده و هر فدراسیون نمی‌تواند برای خودش تاریخ پنجره نقل و انتقالات را تعیین کند. هنوز به صورت صد در صد چنین موضوعی نیست و فیفا به باشگاه‌ها اعلام کرده فدراسیون‌ها و باشگاه‌ها نگران نباشند. اکثر قرارداد باشگاه‌های ما با بازیکنانشان تا پایان فصل است و فیفا گفته نگران این لیگ نباشید و بازیکن تا زمانی که فصل تمام نشود قراردادش به پایان نخواهد رسید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار