PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۵۴۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳
هافبک ایرانی آمیان عنوان کرد در پرونده محرومیت 4 ماهه و جریمه سنگینش از سوی فیفا افرادی در پشت پرده دست داشتند.
کیهان ورزشی- 

پرونده سامان قدوس، هافبک ایرانی آمیان به خاطر نقض قراردادش با باشگاه اوئسکا اسپانیا همچنان در دادگاه عالی ورزش(CAS) باز است و حکم نهایی اش صادر نشده است.

قدوس فصل گذشته از تیم استرشوندس سوئد عازم اسپانیا شد و با باشگاه اوئسکا قراردادی امضا کرد ولی به گفته خودش نمی دانست این مدارک امضا شده قراردادش با این باشگاه است و به همین خاطر بعد از چند هفته با قراردادی رسمی به باشگاه آمیان فرانسه پیوست.

باشگاه اسپانیایی با استناد به این قرارداد به فیفا علیه هافبک ایرانی شکایت کرد که در نهایت باعث محرومیت 4 ماهه قدوس و پرداخت 4 میلیون یورو جریمه به اوئسکا شد.

قدوس 3 ماه پیش محرومیتش به پایان رسید و اکنون وضعیت جریمه 4 میلیون یورویی اش مشخص نیست چون باشگاه  استرشوندس سوئد حاضر نیست درصدی از این جریمه را پرداخت و مدعی شده که قدوس باید تمام آن را پرداخت کند. به همین خاطر هافبک ایرانی به دادگاه عالی ورزش شکایت کرده تا وضعیت پرداخت این جریمه سنگین مشخص شود.

قدوس امروز در مصاحبه با سایت «fotbollskanalen» سوئد به سوالات خبرنگار این رسانه درباره این پرونده پاسخ داد که به شرح زیر است:

* وضعیت پرونده جریمه 4 میلیون یورویی به کجا رسیده است؟

حرف آخر در این پرونده را دادگاه عالی ورزش(CAS) می زند. ما منتظر جلسه پایانی هستیم تا رای دادگاه را دریافت کنیم. من از رای نهایی دادگاه اطلاعی ندارم(شاید جریمه را باید خودم به صورت کامل پرداخت کنم) چون پرونده پیچیده ای است.

* آیا با باشگاه استرشوندس درباره این پرونده اخیرا صحبتی داشتی؟

واقعیتش نه. ما در این مدت ارتباط خوبی داشتم ولی درباره این موضوع به تازگی صحبتی نداشتیم.

* آیا شما دلیلی برای پرداخت کامل جریمه دارید و می توانید این مبلغ را پرداخت کنید؟

نه اصلا. در ذهن نمی گنجد که این مبلغ سنگین را پرداخت کنم.

* اگر در پایان قرار شد تمام جریمه 4 میلیون یوروییخودتان پرداخت کنید چه کار می کنید؟

اصلا به این قسمت فکر نمی کنم. برای من این حکم دادگاه خیالی است. نمی دانم اگر این حکم صادر شود چگونه آن را پرداخت کنم. باید ببینیم در آینده چه اتفاقی می افتد.

* آیا درباره این پرونده از کسی عصبانی هستی؟ احساس می کنی کسی به تو از باشگاه استرشوندش خیانت کرده باشد؟

بسیاری از افراد در این موضوع دخیل هستند. می توانیم با آنها با روش بهتری برخورد کنیم. اما وقتی همه چیز به پایان برسد این موضوعات نیز به پایان خواهد رسید. وقتی از پرونده بسته شد خواهید فهمید که چه کسی درست می گوید و چه کسی اشتباه کرده است. چیزهای دیگر است که من اطلاعی از آنها ندارم ولی در پشت پرده اتفاق می افتاد.

* چه چیزهای در پشت پرده وجود دارد؟

اکنون نمی توانم چیزی را فاش کنم ولی بعد از پایان این پرونده برای همه آشکار خواهد شد که این اشتباه من نبود و شما از پشت پرده ها اطلاع خواهید داشت. در این پرونده می توانستند بهتر از این ها عمل کنند. من هم می توانستم بهتر با این قضیه برخورد کنم اما وقتی این پرونده تمام شود همه چیز را متوجه می شوید.

* به نظر می رسد بعد از اتمام این قضیه می خواهید افشاگری کنید؟

بله، وقتی این پرونده تمام شد می توانم صحبت کنم. از اتفاقاتی که رخ داد افشاگری می کنم. می توانست با این پرونده بهتر از این ها تعامل شود ولی نشد. چنین اتفاقی برای هیچ کس دیگر رخ نمی دهد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار