PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۵۵۱۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۲:۵۳
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

-  تمرین امروز(سه‌شنبه)سرخپوشان از ساعت 17:30 دقیقه به صورت رسمی آغاز شد. بازیکنان  15 دقیقه زودتر در زمین حاضر و به کارهای انفرادی یا آقا وسط و کری خوانی برای نگه داشتن توپ روی هوا پرداختند. بخش بعدی تمرین، ترکیبی از کار‌های بدنی و زمان بندی برای شوتزنی بود.  فوتبال درون تیمی بخش بعدی کار سرخپوشان بود که این بازی با پیروزی تیم مشکی به پایان رسید و مهدی ترابی با گلی که زد مورد تشویق همبازی ها قرار گرفت.
-  تیم فوتبال استقلال هم از ساعت 18 امروز در زمین مجموعه ورزشی انقلاب برنامه‌های آماده‌سازی خود را پیگیری کرد.پیش از شروع تمرین فرهاد مجیدی برای دقایقی برای بازیکنان صحبت کرد بعد از آقا وسط ، بازیکنان در قالب 2 گروه فوتبال بازی کردند.
 - باکمال تاسف وتاثر باخبرشدیم محمد نعمتی بازیکن 20 ساله عضو خراسانی تیم ملی جوانان اسکیت ایران و دارنده مدال طلای این رشته در مسابقات بین المللی کره جنوبی بر اثر ابتلا به بیماری کرونا جان باخت. مصیبت درگذشت این ورزشکار را به جامعه ورزش و به ویژه خانواده آن مرحوم تسلیت می گوییم .
- مدیر امور حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت :  لایحه مربوط به پرونده برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق این تیم امروز سه‌شنبه و در موعد مقرر برای C.A.S ارسال شد. پرونده بودیمیر نیز  بررسی و سپس  اعلام رای می‌شود. 
- محصص رئیس کمیته فنی و توسعه فوتبال کشورمان اعلام کرد فیفا می خواهد از بین 13 آکادمی، نام 3 آکادمی که در سطح بسیار بالا و فوق العاده است را معرفی کنیم . 
- امروز تیم پیکان با رعایت پروتکل های بهداشتی در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم دسته اولی خوشه طلایی ساوه رفت و به پیروزی 3 بر یک دست یافت.
-  جلسه هماهنگی مرحله پلی‌آف لیگ برتر تنیس روی میز بانوان باشگاه های کشور به صورت ویدیو کنفرانس با حضور  دبیر فدراسیون ،  رئیس کمیته مسابقات  و سرمربیان تیم‌های حاضر در مرحله پلی آف برگزار شد قرار است مسابقات لیگ برتر بانوان  تیرماه و با حضور تیم های شهرداری شهربابک  ، دانشگاه آزاد نجف آباد ، درین کاشت مانا و سپاهان اصفهان طی چهار روز و در آکادمی امیر احتشام زاده مجموعه انقلاب تهران برگزار شود.
- مسابقات شطرنج قهرمانی جوانان آسیا در دو بخش دختران و پسران از فردا به صورت آنلاین برگزار می‌شود که مبینا علی‌نسب، آناهیتا زاهدی‌فر و میترا اصغرزاده در بخش بانوان و پرهام مقصودلو، محمدامین طباطبایی و آرش طاهباز در بخش مردان نمایندگان ایران در این مسابقات محسوب می شوند.
- باشگاه فولادخوزستان بیانیه‌ای در خصوص وجود تعدادی تست مثبت کرونا در بین اعضای تیم بزرگسالان صادر کرد.
- معاون مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت خبرداد
پروتکل برگزاری لیگ برتر فوتبال با همکاری وزارت ورزش تنظیم و ابلاغ شده است. 
- سید جلال حسینی مدافع سابق تیم ملی و فعلی باشگاه پرسپولیس توانست در نظرسنجی اخیر AFC به عنوان بهترین گلزن دقایق پایانی لیگ قهرمانان آسیا لقب گیرد. در این نظرسنجی که  99726 نفر شرکت کرده بودند، این گل با کسب 91 درصد آراء از نظر کاربران به عنوان بهترین گل لقب گرفت.
- به نقل از Heraldo اسپانیا، سامان قدوس، مهاجم ایرانی تیم آمیان فرانسه در جلسه روز گذشته (دوشنبه) دادگاه جهانی حکمیت ورزش (CAS) اظهاراتش در فیفا را تکذیب کرد و گفت: من برای امضای قرارداد با اوئسکا تحت فشار قرار گرفته بودم و نمی‌دانستم قراردادی میان اوستر شوندس و این باشگاه اسپانیایی وجود دارد.
-  مهدی خواجه‌وند، معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد شکایت گابریل کالدرون از باشگاه پرسپولیس مدتی قبل به دست ما رسیده و ما هم مدارک و دفاعیات خود را آماده و طرح دعوای متقابل کرده‌ایم و منتظریم رای فیفا صادر شود تا اقدامات بعدی را صورت دهیم.
- قرارداد سید مجید حسینی ملی پوش ایرانی تیم فوتبال ترابزون اسپور به طور خودکار یک سال دیگر تمدید شد.
- مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان ظهر امروز در محل خانه کشتی شهید صدرزاده حضوریافت و از نزدیک خسارات وارد شده به این خانه کشتی که روز شنبه دچار آتش سوزی شده بود را مورد بررسی قرارداد.
-  اکانت توییتر و اینستاگرام کمیته پارالمپیک آسیا با انتشار ویدئویی از ساره جوانمردی، ملی پوش پرافتخار کشورمان، نظر او را در خصوص ماسکات بازی های پاراآسیایی هانگژو 2022 منعکس کرد.
-  سعیدی سخنگوی فدراسیون پزشکی ورزشی گفت : 
اجرای کامل پروتکل با کمترین هزینه برای تیم ها نیازمند وفاق ملی است ضمن آن که به هیچ عنوان در پروتکل پرواز چارتر توصیه نشده است. وظیفه فدراسیون پزشکی ورزشی فقط ارائه خدمات به فوتبال نیست بلکه مختص همه ورزش هاست.
حسنوند مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان خبرداد : سازمان لیگ به خاطر منافع پرسپولیس بقیه را فدا می‌کند!
- علی پزشک، سخنگوی باشگاه سپاهان اعلام کرد ، باشگاه سپاهان، طبق پروتکل بهداشتی فدراسیون تمرینات را به صورت جدی شروع کرده  و در صورت برگزاری مسابقات تا آخرین بازی ادامه خواهد داد.
- مایک تایسون قهرمان اسبق بوکس جهان در 53 سالگی مجددا تمرینات خود را از سر گرفته تا در مسابقه ای نمایشی برای کمک به صندوق خیریه مبارزه کند. شایعه شده مسابقات قهرمانی Bare Knuckle Fighting به تایسون مبلغ بیست میلیون دلار برای مبارزه پیشنهاد داده گرچه تایسون هنوز هیچ پاسخی به این درخواست نداده است.
-  روزنامه موندو دیپورتیوو در چاپ امروز خود با انتشار عکس مسی نوشت «مسی 1000 را نشانه گرفت». این عدد به گل ها و پاس گل های مسی اشاره دارد که در مجموع به 986 می رسد و تنها 14 گل یا پاس گل نیاز دارد تا به عدد 1000 برسد.
- رادوشویچ، دروازه‌بان کروات تیم پرسپولیس  بامداد امروز وارد تهران شد و قرار است بعد از تست کرونا در تمرین سرخپوشان حاضر شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار