PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - August 15 2024
کد خبر: ۵۵۵۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۱
کیهان ورزشی-

علی کفاشیان رییس پیشین فدراسیون فوتبال با پایان دوران محرومیتش اعلام کرده در جلسات بعدی هیات رییسه فدراسیون فوتبال شرکت خواهد کرد. البته کفاشیان تنها به این موضوع بسنده نکرده و به خبرگزاری تسنیم گفته که شاید به عنوان سرپرست فدراسیون فوتبال نیز معرفی شود!
هر چند که چند عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال خیلی زود با این بازگشت مخالفت کرده و در صدد نامه نگاری با AFC نیز هستند، ولی مشخص نیست برخی از مدیران لوده و امتحان پس داده که بسیاری از مشکلات امروز فوتبال از صدقه سر مدیریت درخشان! این حضرات بوده، از جان ورزش چه می خواهند که از در بیرون شان می کنند، از پنجره به داخل می آیند؟!
قسمت طنز ماجرا آنجاست که برخی رسانه های ظاهر الصلاح هم به حمایت از این اتفاق پرداخته و برای بازگشت مدیران پیشین فوتبال لحظه شماری می کنند، گویا آنها و برخی دیگر فراموش کردند که فوتبال برای گام گذاشتن در مسیر درست به مدیریت کارامد و قاطع نیاز دارد نه مدیریتی که اوج هنرش در برخورد با مسائل خنده و مسخره بازی بود!
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
نوید خرقانی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
0
0
برگشتن علی کفاشیان رییس سابق فدراسیون فوتبال خنده دار است و به ما اعلام می کند که وضعیت فوتبال اورژانسی است و نگرانی مردم از آینده فوتبال بی دلیل نیست. کفاشیان پرونده دارد و بابتش بازداشت شده است. از آقای رییسی رییس محترم قوه قضایه خواستار ورود به حوزه ورزش و فوتبال هستیم تا جلوی بازگشت روسای فاسد به فوتبال بگیرد و اجازه ندهد فوتبال دست افراد نااهل بیفتد. فوتبال گوشت قربانی نیست که هر کسی از راه رسید بلای سرش بیاورد!کفاشیان اگر مشکل دار نبود چرا او را کنارگداشتند؟امیدواریم در این زمینه روشنگری شود تا فوتبال به سرنوشت بدی دچار نشود. فوتبال یک ورزش ملی است و میلینون نفر با فوتبال زندگی می کنند. خواهشمندم نگرانی ما را به اطلاع مقامات عالی رتبه کشور برسانید تا فوتبال با کفاشیان بدبخت نشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: