PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۵۵۵۷۶
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۷
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- مدیران باشگاه استقلال برای جلوگیری از ابتلای بازیکنان  به ویروس کرونا در تلاش هستند تا اعضای این تیم را در تاریخ سوم تیرماه برای مقابله با تیم فولاد خوزستان با پرواز چارتر راهی اهواز کنند.
 -  «رونالد کومان» سرمربی 57 ساله تیم ملی هلند مبتلا به بیماری کرونا شد.
- با هماهنگی‌های انجام شده قرار است تیم فوتبال پرسپولیس هفته آینده در ورزشگاه شهید کاظمی به مصاف تیم شهر خودرو برود، زمان برگزاری این بازی یکشنبه یا دوشنبه خواهد بود .
- ،عبدالله ویسی، سرمربی تیم پیکان تهران در لیگ برتر فوتبال ایران خبر داد نه ما و نه هیچ تیم دیگری در کشور نمی‌تواند پروتکل‌های بهداشتی را به صورت کامل اجرا کند با تمام وجودمان در مسابقات لیگ حاضر می‌شویم ، بیست و نهم با استقلال بازی دوستانه خواهیم داشت.
- کنفدراسیون فوتبال آفریقا در نظر دارد به دلیل مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا، رقابت های جام ملت های آفریقا 2021 را به 2022 انتقال دهد.
- محمد عباس زاده، مهاجم قائمشهری تیم نساجی مازندران  در محور فیروزکوه با خودروی سواری سانتافه هیوندای دچار سانحه رانندگی شد که خوشبختانه  آسیبی ندید.
- دردوبازی ازرقابتهای لالیگای اسپانیا ابتدا دو تیم بیلبائو و آتلتیکو به میدان رفتند که یک بر یک شدند و سپس تیم رئال با نتیچه سه بر یک از سد تیم ایبار گذشت.
- دیگو کاستا، مهاجم تیم اسپانیایی آتلتیکو پس از گلزنی در دیدار امروز اتلتیکو - بیلبائو پیراهن ویرجینیا تورسیا بازیکن تیم زنان اتلتیکو مادرید را در دست گرفت که در ماه می تومور مغزی‌اش با عمل جراحی برداشته شده بود.
- تیم فوتبال صنعت نفت آبادان برای آمادگی هرچه بیشترخود جهت حضور در لیگ برتر در اولین دیدار دوستانه به مصاف فولاد خوزستان می‌رود.
 - لیونل مسی مهاجم بارسلونا با زدن یکی از چهارگل تیمش به مایورکا تنها بازیکن لالیگا است که در 12 فصل متوالی بالای 20 گل به ثمر رسانده است . 
- ازگوش و کنار شنیدیم چند تیم لیگ برتری در اقدامی عجیب به دنبال تهیه نامه‌ای علیه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ هستند تا آنها را برای برگزاری لیگ ، تحت فشار قرار دهند.
-  فدراسیون فوتبال آمریکا(USSF) در هفته اخیر اعلام کرد از اقدام بازیکنان تیم ملی فوتبال این کشور برای زانو زدن در هنگام پخش سرود ملی و حمایت از سیاست «زندگی سیاه ها مهم است» برای مبارزه با نژادپرستی موافقت کرد.به همین منظور  ترامپ رئیس جمهور آمریکا تیم ملی کشورش را به خاطر مبارزه با نژاد پرستی تهدید به تحریم کرد .
-  احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال بعد از حضور در دادسرای فرهنگ و رسانه اظهار داشت: همه چیز برای استقلال خوب است،نگران هیچ چیز نباشید، مشکلات باشگاه حل می‌شود. خبرنگار در خصوص وضعیت شفر و بویان از سعادتمند سوال کرد که مدیرعامل استقلال پاسخ داد:  این مشکل نیز حل خواهدشد.
- صفحه اینستاگرام اتحادیه جهانی کشتی در روزهای گذشته با انتشار عکس‌های دونفره قهرمانان شاخص کشورها. اقدام به نظرسنجی از بین مخاطبانش برای اطلاع از میزان محبوبیت آنها در سراسر دنیا کرد.
-  روز گذشته خبری در مورد تغییر تابعیت غزل حکیمی فرد، شطرنج باز کشورمان منتشر شد و حواشی زیادی را به وجود آورد اما این ورزشکار در صفحه شخصی خود این موضوع را شدیدا تکذیب و اعلام کرد تغییر پرچم در فدراسیون جهانی به منزله تغییر تابعیت نیست بلکه امکان حضور حرفه‌ای در مسابقات شطرنج اروپاست. 
- علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس که قصد داشت بامداد امروز راهی بلژیک شود، موفق به انجام این سفر نشد. شرایط سخت اتحادیه اروپا برای ورود به کشورهای این قاره به خاطر ویروس کرونا، علیرضا بیرانوند را ممنوع الخروج کرده و اجازه سفر به وی داده نشده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار