PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: ۵۶۱۸۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵
یک کارشناس فوتبال می گوید به خاطر بازی‌های بی کیفیت لیگ، تیم ملی ایران هم نمی تواند بازیکنان خوب و باکیفیتی داشته باشد و از این اتفاقات ضربه می خورد.
کیهان ورزشی-

به نقل از ایسنا، ابراهیم قاسمپور درباره برگزاری دو هفته از مسابقات لیگ برتر بعد از شیوع کرونا و کیفیت مسابقات گفت: به دلیل مشکلات مربوط به شیوع کرونا، تیم ها نتوانستند به خوبی آماده شروع مجدد مسابقات شوند. کیفیت بازی ها پایین است و از طرفی میان تیم ها و متولیان مسابقات درگیری به وجود آمده است. کرونا روی همه چیز اثر گذاشته است. استقلال و فولاد هم دیروز بازی نکردند که این اتفاق به مشکلات دامن می زند.

این کارشناس فوتبال در واکنش به اینکه کدام تیم ها بهتر از سایرین برای شروع مجدد فصل آماده شدند، اظهار کرد: نمی توان از روی برد و باخت ارزیابی کرد. به طور مثال اگر شهرخودرو بازی های خود را برده، به این دلیل نیست که آماده سازی خوبی داشته، بلکه رقیب این تیم نتوانست حداقل های آماده سازی لیگ را هم طی کند. مشکلات در فوتبال بسیار جدی است و برخی تیم ها پول انجام تست کرونا را هم ندارند.

وی به فولاد خوزستان اشاره کرد که شروع خوبی در لیگ برتر داشته و افزود: این تیم از نظر مالی غنی تر از سایرین است و امکانات بیشتری دارد. آن ها خیلی راحت امور مدیریتی را پیش بردند و نتایج خوبی هم گرفتند. به اعتقاد من موفقیت نسبی پرسپولیس هم به علت مسائل روحی و روانی است. خیلی راحت وارد زمین می شوند تا قهرمانی را به دست بیاورند.

سرمربی سابق صنعت نفت آبادان درباره اینکه با وضعیت کنونی، اسکوچیچ قادر به انتخاب بازیکنان باکیفیت از فوتبال ایران خواهد بود، گفت: وقتی لیگ پویایی ندارید، نمی توانید بازیکن خوبی پرورش دهید. در نتیجه تیم ملی هم خوب نخواهد بود و ضربه می بیند. البته نکته روشن این است که رقبای ما فوتبال باشگاهی خود را شروع نکردند و از ما عقب‌تر هستند.

قاسمپور در پاسخ به این سوال که با اختلاف ۱۲ امتیازی پرسپولیس و رقبا، باید قهرمان را مشخص شده دانست یا خیر، تاکید کرد: تا حدود بسیار زیادی مشخص است اما فوتبال فراز و نشیب دارد. اگر پرسپولیس پنج باخت پشت سر هم بیاورد و تیم های تعقیب کننده خوب بازی کنند، اختلاف امتیاز از بین می رود و این اتفاق، غیرممکن نیست. در سال ۲۰۱۴ کسی فکر نمی کرد برزیل در خانه هفت گل از آلمان بخورد. الان هم امکان اینکه پرسپولیس دچار مشکل شود وجود دارد و دور از انتظار نیست.

این کارشناس با بیان اینکه فوتبال بدون جذابیت و زیبایی دنبال می شود، گفت: الان کسی دنبال جذابیت نیست. همه می خواهند ببرند. در فصول گذشته هم به علت حساسیت های جدول، کیفیت بازی ها افت می کرد. وقتی فوتبال نتیجه گرا شود کسی دنبال تماشاگرپسند بودن نیست. حتی پرسپولیس هم با احتیاط بازی می کند و بیشتر دنبال نباختن است.

وی درباره تعلل فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در تصمیم گیری و اتفاقاتی که به واسطه شیوع کرونا در تیم های استقلال و فولاد رقم خورد و رقبای آن ها هم بدون تیم مهمان وارد زمین شدند، گفت: بحث کرونا روی همه چیز اثر گذاشته است. فدراسیون و سازمان لیگ هیچ اختیار و قدرتی ندارند. در این کشور در کدام نهاد، برنامه وجود دارد؟ همه چیزمان به هم می آید. فدراسیونی که صاحب ندارد، نمی تواند برنامه ریزی کند. از قبل هم همینطور بود و اینطور نیست که با گذاشتن یک نفر به عنوان رئیس، مشکلات حل شوند. فوتبال طایفه ای اداره می شود. ما با فسادی روبرو هستیم که از از کرونا و سرطان هم بدتر است.
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
جهانگیر الیاسی
-
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
0
0
قربون دهنت ابوجان فساد فوتبال از فساد بازار ارزم بدتر است اکیپی از قوه قضایه به فدارسیون فوتبال و باشگاهها بروند و حسابرسی کنند آنگاه معلوم می شود پشت پرده فساد فوتبال کیا هستند آقایان تاج و کفاشیان از فوتبال چی می خواهند علی کریمی در نود گفته بود که یک عده فاسدند اما یک مرد پشتش درنیامد و نگفت حرفهای کریمی درسته و اینا فاسدند خداکنه قوه قضایه دادگاهی هم برای فاسدان فوتبال برپا کند تا پشت پرده آدمای فاسد معلوم شود.کرونا به جان فوتبالی ها افتاده است بس که امورات فوتبال دست شهرام و بهرامهای غیرورزشی افتاده است گاهی از دنیای ورزش هم یادی کنید
جهانگیر الیاسی
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
0
0
قربون دهنت ابوجان فساد فوتبال از فساد بازار ارزم بدتر است اکیپی از قوه قضایه به فدارسیون فوتبال و باشگاهها بروند و حسابرسی کنند آنگاه معلوم می شود پشت پرده فساد فوتبال کیا هستند آقایان تاج و کفاشیان از فوتبال چی می خواهند علی کریمی در نود گفته بود که اینا فاسدند اما یک مرد پشتش درنیامد و نگفت حرفهای کریمی درسته و اینا فاسدند خداکنه قوه قضایه دادگاهی هم برای فاسدان فوتبال برپا کند تا پشت پرده آدمای فاسد معلوم شود.کرونا به جان فوتبالی ها افتاده است بس که امورات فوتبال دست شهرام و بهرامهای غیرورزشی افتاده است گاهی از دنیای ورزش هم یادی کنید
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار