PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۵۶۹۳۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۶
سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران اعتقاد دارد این تیم برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا نیازمند برگزاری دیدارهای تدارکاتی است.
کیهان ورزشی-

پرویز مظلومی، سرمربی تیم فوتبال جوانان کشورمان پس از برگزاری اولین تمرین این تیم در مرکز ملی فوتبال گفت: بعد از انجام تست کرونا از بازیکنان تیم جوانان، تمرینات‌مان را آغاز کردیم و بازیکنان ما صبح و بعدازظهر در دو نوبت اینجا تمرین و تلاش می‌کنند.

«ما یک برنامه 13 روزه را دنبال خواهیم کرد.»، وی با بیان این جمله افزود: باید از باشگاه‌ها هم تشکر کنم که نهایت همکاری را با ما داشته‌اند. البته دو باشگاه ذوب‌آهن و ملوان چون بازی‌های حساس دارند و سه بازیکن فیکس تیم ما در اختیارشان هستند، خواهش کردند این بازیکنان را این هفته در اختیار داشته باشند. ما هم نهایت همکاری را با آنها داریم.

سرمربی تیم فوتبال جوانان خاطر نشان کرد: با زمان اندکی که تا مهر ماه داریم و با وجود این شرایط کرونایی معتقدم بازیکنان نیاز به بازی دوستانه دارند. من در کارم خیلی دوست دارم بازیکنان مرتب در بازی باشند تا نقاط ضعف و قوت را در بازی‌های تدارکاتی بهتر بشناسیم. امیدوارم این مسئله محقق شود و با فدراسیون فوتبال همکاری صورت بگیرد تا شرایط خوبی پیدا کنیم.

مظلومی یادآور شد: امیدوارم بتوانیم اردوهای خوبی در چند مرحله داشته باشیم. مرحله اول اردوی ما 13 روزه است که بعد از آن سه روز بازیکنان استراحت می‌کنند. لیست تیم ما همان لیست قبلی است و اگر بازیکنی باشد که بتواند به ما اضافه شود، این کار را انجام خواهیم داد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار