PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۵۶۹۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷
دیدارهای هفته بیست و هفتم روز جمعه با انجام 4 مسابقه آغاز می‌شود.
کیهان ورزشی- 

دیدارهای هفته بیست و هفتم لیگ برتر در حالی روز جمعه آغاز می‌شود که با وجود قهرمانی پرسپولیس  هیجان برای کسب سهمیه آسیایی و نایب قهرمانی در لیگ برتر ادامه دارد. همچنین در قعر جدول هم تیم‌ها برای فرار از سقوط رقابت سنگین و نفسگیری با یکدیگر دارند. 

نگاهی به این مسابقات می‌اندازیم؛

تراکتور تبریز- پیکان تهران؛ یوروش قرمزپوشان به جایگاه دوم

یکی از جذاب‌ترین مسابقات هفته در تبریز برگزار می‌شود جایی که قرمزپوشان تبریزی برای نایب قهرمانی و کسب سهمیه آسیایی تلاش می‌کنند و با تمام توان برای برد بازی خواهند کرد  و پیکان هم برای فرار از سقوط آخرین تلاش‌هایش را انجام می‌دهد. شاگردان ویسی 4 هفته است که شکست نخورده‌اند و دو برد و دو مساوی داشته‌اند اما برای بقا مساوی حتی مقابل تراکتور هم خیلی به کار آنها نمی‌آید و باید پیروز شوند که اتفاقی دور از ذهن است. شاید پیکان به یک امتیاز در تبریز هم راضی باشد اما بعید است که بتواند دست پر به تهران برگردد. ساکت الهامی نتایج خوبی با تیمش گرفته اما دوست دارد که با نایب قهرمانی اولین حضورش به عنوان سرمربی در تراکتور را به پایان برساند. بازی رفت دو تیم هم جذاب بود. پیکان 3 بر 2 در خانه شکست خورد.

ذوب آهن - نفت مسجدسلیمان؛ سلطان تساوی در اصفهان

ذوب آهن 25 امتیازی در رده دوازدهم جدول ایستاده اما همچنان در خطر سقوط قرار دارد و باید از این مسابقه خانگی سه امتیاز بگیرد تا خیالش برای بقا راحت شود. نفت مسجدسلیمان اما با حضور در رده هشتم جدول دغدغه‌ای برای این مسابقه ندارد. شاگردان مهدی تارتار نهایتا بتوانند یک پله دیگر در جدول لیگ صعود کنند البته برای مسجدسلیمانی‌ها  رتبه‌ای آبرومند محسوب می‌شود. بازی رفت دو تیم با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید. شاگردان تارتار  در لیگ نوزدهم  با 15 مساوی سلطان تساوی هستند البته آنها یک بازی کمتر هم دارند.

سایپا - ماشین سازی تبریز؛ نبرد برای بقا

نارنجی‌پوشان سایپا روی لبه تیغ قرار دارند و اگر می‌خواهند در لیگ برتر بمانند باید نوار مساوی‌های خود را قطع کنند و بعد از 5 مساوی به یک پیروزی برسند. ماشین سازی هم با وجود قرار گرفتن روی پله دهم جدول از خطر سقوط در امان نیست. در این بازی شاید ماشین سازی به یک امتیاز هم راضی باشد اما شاگردان ابراهیم صادقی باید سه امتیاز را بگیرند. هومن افاضلی که به طور اعجاب انگیزی از سرمربیگری پارس جنوبی استعفا کرد و به تبریز رفت اکنون در بستر بیماری است. ماشین سازی احتمالا بدون سرمربی جدید خود مجبور است به مصاف سایپا برود. ماشین سازان در بازی رفت یک بر صفر پیروز شده بود. 

صنعت نفت آبادان - شهرخودرو مشهد؛ رویای دوم شدن در برزیل ایران

صنعت نفت 4 هفته است که رنگ برد را ندیده ولی همچنان روی پله هفتم جدول لیگ جا خوش کرده طلایی پوشان آبادان نمی‌خواهند از رده هفتم جدول لیگ پایین‌تر بروند هرچند شانسی برای کسب سهمیه آسیایی در لیگ ندارند در آن سوی میدان شهر خودرو با سومین سرمربی فصل خود در برزیل ایران به میدان می‌رود. تیم مشهدی در این هفته شانس دارد که حتی به صورت موقت به رده دوم جدول لیگ صعود کند. به همین دلیل سهراب بختیاری‌زاده باید هرچه از مربیگری بلد است را در این بازی ارایه کند. نتیجه این مسابقه نیز برای تمامی مدعیان کسب سهمیه آسیایی در جدول لیگ مهم است. بازی رفت را نفت آبادان با هدایت اسکوچیچ یک بر صفر برده بود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار