PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۵۶۹۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۷
نمایندگی شرکت آل اشپورت در خاورمیانه در حالی فسخ قرارداد با فدراسیون فوتبال ایران را اعلام کرده که هنوز تکلیف این قرارداد به صورت قطعی مشخص نشده است.
کیهان ورزشی-
ماجرای فسخ قرارداد شرکت آل‌اشپورت با فدراسیون فوتبال به صورت رسمی از سوی نماینده این شرکت آلمانی در منطقه خاورمیانه اعلام شد. فسخ قراردادی که اعلام شده به دلیل شرایط کرونایی و عدم توانایی این شرکت در تهیه البسه مورد نیاز فدراسیون فوتبال است اما آیا در این فسخ قرارداد شرایط فدراسیون هم در نظر گرفته شده یا نه؟

موضوع از این قرار است که فدراسیون فوتبال فسخ یک طرفه قرارداد از سوی شرکت آل‌اشپورت را قبول ندارد و در همین زمینه می‌خواهد مذاکراتی با طرف آلمانی قرارداد داشته باشد. قراردادی سه جانبه که میان فدراسیون فوتبال، شرکت آل‌اشپورت در آلمان و نمایندگی این شرکت در خاورمیانه به امضا رسیده و این شرکت موظف به تهیه تمامی البسه تیم‌های ملی ایران در تمامی رده‌هاست.

حالا نمایندگی این شرکت در خاورمیانه در حالی ادعای فسخ قرارداد را کرده که در این بین منافع فدراسیون فوتبال و شرایط فدراسیون در نظر گرفته نشده است. به طور مثال در زمان کوتاه باقیمانده تا اردوی تیم ملی و فیفادی‌های پیش‌رو، فدراسیون چگونه با شرکت جدیدی وارد مذاکره شود و قرارداد امضا کند؟

با توجه به این معضلات و چالش‌ها فدراسیون در نظر دارد درباره موضوع فسخ قرارداد و همچنین مباحث قراردادی، مذاکره مستقیمی با شرکت آل‌اشپورت داشته باشد تا در این خصوص تعیین تکلیف شود. با توجه به این شرایط شاید نمی‌توان فسخ قرارداد را قطعی دانست و باید دید فدراسیون در مذاکراتی که دارد به چه نتیجه‌ای می‌رسد.

در صورت نهایی شدن فسخ نیز باید دید آیا فدراسیون فوتبال به دنبال غرامت‌های مادی و معنوی از شرکت آل‌اشپورت خواهد بود یا نه. هر چند این مسئله هم ارتباط مستقیمی با بندهای قرارداد سه جانبه دارد که اطلاعاتی در این خصوص در دسترس نیست.

در این بین اردوی تیم ملی باید در شهریور ماه برگزار شود که شاگردان دراگان اسکوچیچ در دو تاریخ 13 و 18 شهریور ماه دو دیدار دوستانه برگزار خواهند کرد. حریف ایران در تاریخ اول هنوز مشخص نیست و احتمالاً از میان سوریه و فلسطین یکی به مصاف تیم ملی ایران خواهد رفت و در تاریخ 18 شهریورماه نیز دیدار با ازبکستان در تاشکند برگزار می‌شود. اگر فدراسیون فوتبال برای این اردو با شرکت آل‌اشپورت به تفاهم نرسد و فسخ قرارداد نهایی شود، به احتمال فراوان تیم ملی از برندهای داخلی برای تهیه البسه استفاده خواهد کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار