PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 24 2024
کد خبر: ۵۷۰۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۱
سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: همانطور که مسئولان اعلام کردند مسابقات لیگ برتر باید نیمه شهریور ماه آغاز شود.
کیهان ورزشی- 

به نقل از فارس، پیمان اکبری در مورد شرایط تمرینی تیمش و رعایت پروتکل‌های بهداشتی اظهار داشت: ما هر روز در دو نوبت صبح و عصر تمرین می‌کنیم. برخی‌ها مدعی هستند که ما چند بازیکن کرونایی در تیم خود داشتیم و اسامی آنها را اعلام نکردیم، اما واقعاً اینگونه نبود. 

وی با تاکید بر اینکه تست کرونای هیچکدام از اعضای تیم ما مثبت نبود، خاطرنشان کرد: سالن ما بزرگ است و هوا به خوبی در آن جریان دارد. ضمن اینکه ما به شدت سخت‌گیری می‌کنیم تا هیچکس اضافه‌تر از افراد تیم وارد سالن نشوند. تمام اعضای کادر فنی و بازیکنان موظف هستند که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و مدام از الکل و ماسک استفاده می‌کنیم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه، عنوان کرد: هر هفته از طرف باشگاه یک پکیج بهداشتی در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد. ضمن اینکه رفت و آمد اعضای تیم به اماکن شلوغ هم تقریباً ممنوع شده است. خدا را شکر تاکنون به خوبی توانستیم اوضاع را مدیریت کنیم.

اکبری در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید با شرایط کرونایی حاکم بر کشور آیا مسابقات لیگ از نیمه شهریور آغاز خواهد شد یا خیر، تصریح کرد: این موضوع نباید سوالی مطرح شود، چرا که باید مسابقات برگزار شود. چون مسئولان این تاریخ را اعلام کرده‌اند و خیلی از تیم‌ها بر این اساس تمرینات خود را دنبال می‌کنند. به عقیده من با وجود کرونا بازهم می‌توان مسابقات را به خوبی برگزار کرد؛ فقط کافی است هر تیمی برای حفظ سلامتی سایرین تمام موارد بهداشتی را رعایت کند.

وی درمورد اظهارات توخته مبنی بر اینکه مسئولان تیم شهرداری ارومیه اجازه تمرین با این تیم را به من ندادند، اظهار داشت: از بازیکنانی که قبلاً در تیم ملی بودند و آسیب دیدند این موضوع را سوال کنید. برای مثال به یاد دارم که محمدکاظم عضو تیم ملی بود و مصدوم شد، اما ولاسکو به او اجازه نداد در سالن فدراسیون تمرین کند. با این حال من در باشگاه پیکان به او این فرصت را دادم، چون اعتقاد داشتم او بازیکن تیم ملی و سرمایه ایران است.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه عنوان کرد: من از اتفاقاتی که برای توخته افتاد خبر نداشتم و واقعاً روحم هم بی‌خبر بود. حتی من می‌خواستم نفراتی همچون میلاد عبادی‌پور در زمانی که ایران هستند هم در کنار ما باشند، اما شرایط چندان فراهم نشد. این روزها مربی بدنساز تیم ما به صورت اختصاصی با بردیا سعادت کار می‌کند.

اکبری افزود: تمام این موارد نشان می‌دهد که من مانعی برای این کار نداشتم. اولین کاری که توخته باید می‌کرد این بود که به سراغ من می‌آمد و با من صحبت می‌کرد. من در هر باشگاهی که بودم توجه خاصی به ملی‌پوشان داشتم؛ حتی گاهی بازیکنی ملی‌پوش هم نبود و با تیمی هم قرارداد نداشت، اما دو ماه در کنار تیم من تمرین می‌کرد و سپس با تیم دیگری قرارداد امضا می‌کرد. من مشکلی با این موضوعات ندارم.

وی گفت: حتی یادم هست که 2 سال پیش وقتی امیر غفور قرار بود راهی ایتالیا شود برای دریافت ویزا دچار مشکل شده بود و در تیم سایپا زیر نظر من تمرین کرد تا شرایطش برای رفتن فراهم شد. توخته قبل از اینکه با من صحبت کند نباید این موضوع را رسانه‌ای می‌کرد. من واقعاً خوشحال می‌شوم بازیکنی حتی برای خودش بخواهد در کنار ما تمرین کند، اما این اتفاقات نیازمند هماهنگی با من است که توخته این کار را نکرد.
برچسب ها: پیمان اکبری ، وایبال
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار