PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۵۷۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳
مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتور گفت: الهامی به دلیل بیماری مادرش به تهران آمده و یک روز در تمرین تیم ما غیبت داشت اما استعفای وی کذب است.
کیهان ورزشی- 

به نقل از فارس، کریم جمالی درباره مطرح شدن شایعه استعفای ساکت الهامی از سرمربیگری تراکتور و انتخاب مسعود شجاعی جای وی تا پایان فصل اظهار داشت: هیچ بحثی در این زمینه مطرح نشده است. الهامی به دلیل بیماری مادرش به تهران آمده و یک روز در تمرین تیم ما غیبت داشت. روز گذشته هم در تمرین شرکت کرد  و با جدیت پیگیر آماده سازی تیم است. نمی دانم چنین خبری از کجا درآمده اما از آن بی اطلاع هستم و البته باید بگویم چنین بحثی صحت ندارد. 

وی افزود: متاسفانه در هفته های اخیر حواشی و جوسازی های زیادی علیه باشگاه تراکتور انجام شده است. یک روز بحث جدایی احسان حاج صفی را مطرح می کنند. روز دیگر درباره اشکان دژاگه و رضا اسدی صحبت می شود. یک روز درباره حمزاوی بحث می کنند و کلی شایعه درست می شود. متاسفانه تراکتور هر سال در پایان فصل از این مسائل از اینگونه حواشی ضربه خورده است.

مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتور خاطرنشان کرد: سیاست و موضع باشگاه تا پایان فصل این است که  به این حواشی ورود نکنیم و واکنشی هم نشان ندهیم زیرا برخی می خواهند تمرکز تیم را به هم بریزند. هدف از ایجاد این بحث ها هم به حاشیه کشاندن تراکتور و به هم زدن تمرکز تیم است. ان‌شالله در پایان فصل درباره تمام این موارد به شکل کامل، شفاف و واضح صحبت می کنیم. در حال حاضر نمی خواهیم آرامش تیم به هم بریزد. هوادار هم از ما موفقیت تراکتور را می خواهد.

جمالی افزود: الهامی پس از بازی با پیکان دو روز به بازیکنان اصلی تیم استراحت داد. نفرات ذخیره هم زیر نظر کادرفنی تمرین کردند. الهامی با هماهنگی کادرفنی و باشگاه یک روز به تهران رفت تا به وضعیت مادر خود رسیدگی کند. در حال حاضر هم مشکلی ندارد و در تمرینات شرکت می کند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار