PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - August 15 2024
کد خبر: ۵۷۷۳۳
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲
سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان گفت: پیش از گلی که تراکتور به ثمر رساند، روی مدافع ما صد در صد خطا شد.
کیهان ورزشی- 

به نقل از فارس، تیم نفت مسجد سلیمان شب گذشته آخرین مسابقه خودش را در این فصل فوتبال ایران پشت سر گذاشت و با قبول شکست مقابل تراکتور از جام حذفی کنار رفت. سرمربی نفت در کنفرانس پس از بازی اعلام کرد که این مسابقه آخرین حضور او در تیم نماینده مسجد سلیمان بود.

مهدی تارتار در مورد اینکه آیا برنامه او برای فصل آینده مشخص است و گفته می شود با ذوب آهن مذاکراتی داشته است، اظهار داشت: فعلا چیزی مشخص نیست. خداراشکر پیشنهادهای خوبی وجود دارد. از همه مدیرانی که تماس گرفتند و به من لطف داشتند تشکر می‌کنم اما می‌خواهم چند روزی استراحت کنم. باید در آرامش و سر فرصت فکر کنم و بهترین تصمیم را بگیرم.

تارتار در مورد بازی شب گذشته مقابل تراکتور گفت: بازی خوبی را انجام دادیم. تراکتور تیم خوبی است و بازی سنگینی را پشت سرگذاشتیم. بای اینکه تیم ما خیلی خسته بود و تمرین خوبی هم قبل از بازی نداشتیم اما نمایش خوبی را در زمین ارائه دادیم. 

وی در مورد اینکه آیا نفت مسجدسلیمان می‌توانست یک پای فینال جام حذفی باشد، عنوان کرد: اگر موقعیت صددرصدی که در اواخر بازی به دست آوردیم تبدیل به گل می‌شد با توجه به 10نفره بودن تراکتور مطمئن هستم که می‌توانستیم برنده بازی شویم.به هرحال زیبایی‌های فوتبال به همین اتفاقات است. هر تیمی از موقعیت‌های خودش استفاده کند می‌تواند پیروز بازی شود.

سرمربی نفت مسجد سلیمان در مورد داوری این بازی اظهار داشت: پیش از گلی که تراکتور به ثمر رساند، روی مدافع ما صد در صد خطا شد و بعد از آن توپ را لو دادیم. امیدوارم ما اشتباه کرده باشیم. در مجموع بیژن حیدری و همکارانش قضاوت خوبی داشتند.

تارتار اضافه کرد: از تمام عزیزانی که برای نفت مسجدسلیمان زحمت کشیدند تشکر می‌کنم. کادرفنی تیم واقعا خیلی تلاش کرد. بازیکنان با شرافت ما 8ماه دریافتی نداشتند اما با تمام وجود برای موفقیت تیم تلاش کردند. از هواداران تیم تشکر می‌کنم، در این هفته‌های آخر جای آن‌ها خیلی خالی بود. تلاش کردیم آن‌ها را خوشحال کنیم اما تا همین جا توانستیم موفق باشیم.

وی افزود: از هیات مدیره که تلاش خودش را کرد اما دستش بسته بود تشکر می‌کنم. از مهندس محمدی رئیس مناطق نفتی جنوب کشور و همچنین مدیرعامل نفت مسجدسلیمان هم تشکر ویژه‌ای دارم که همیشه یار و یاور ما بودند. ضمن اینکه کادرپزشکی و تدارکات ما زحمت زیادی برای تیم کشیدند که باید از آن‌ها هم تقدیر و تشکر داشته باشم.
نام:
ایمیل:
* نظر: