PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۵۸۲۹۹
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸
مربی تیم فوتبال سپاهان می‌گوید او و کادر فنی‌اش بازیکنان خوب تیم النصر را رصد کرده‌اند.
مجتبی توتونی، مربی تیم فوتبال سپاهان (به دلیل این که محرم نویدکیا مدرک لازم را برای سرمربیگری در آسیا ندارد، توتونی به عنوان سرمربی سپاهان معرفی شده است) در نشست خبری پیش از دیدار با النصر عربستان اظهار کرد:‌ بازی بسیار سختی با تیم قابل احترام النصر پیش رو داریم. سپاهان هم جز تیم‌های باتجربه لیگ قهرمانان است. سپاهان و النصر هر دو قابل احترام هستند. چالش‌های بزرگی پیش رو داریم و خودمان را برای آن‌ها آماده کرده‌ایم. ما تا حد زیادی بازیکنان النصر را رصد کرده‌ایم. شناخت نسبتا خوبی روی حریف داریم و برای این چالش آماده هستیم. می‌دانیم النصر بازیکنان خوبی دارد. مطمئنا برای مقابله با بازیکنان خوب النصر تمهیداتی اندیشیده‌ایم که این را در زمان مسابقه خواهید دید.

او ادامه داد: شرایط کرونایی برای همه مردم و تیم‌های دنیاست و یک شرایط یکسان برای همه تیم‌هاست. ما به واسطه ویروس کرونا چهار بازیکن خوبمان را نداریم ولی بازیکنان دیگرمان کسانی هستند که قابلیت‌های فنی خوبی دارند و جانشینان شایسته‌ای برای بازیکنانی که دچار مشکل شده‌اند هستند. اینجا آرزو می‌کنیم که این ویروس از دنیا رخت ببندد و همه به شرایط عادی زندگی برگردند.

مربی سپاهان در پاسخ به این پرسش که آیا دو بازی پشت سر هم برابر النصر برای تیمش مشکل ساز می‌شود یا خیر هم توضیح داد: این شرایط برای هر دو تیم است. ما فکرهایی داریم برای اینکه دو بازی‌مان را چگونه برگزار کنیم و برای این برنامه‌هایی داریم. مسلما در هر دو بازی با النصر به یک شکل بازی نخواهیم کرد. شرایط بازی را و لحظه‌های متفاوت بازی را ارزیابی می‌کنیم. با توجه به اتفاقات بازی برای ما و تیم حریف، تصمیمات لازم را خواهیم گرفت.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار