PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - April 18 2024
کد خبر: ۵۸۶۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۷
سرمربی رئال مادرید پس از برد سخت مقابل بتیس به تمجید از بازیکنانش مثل کورتوا پرداخت و از تاکتیک تیمش سخن گفت.
کیهان ورزشی- 

زین الدین زیدان پس از برد 3 بر 2 رئال مادرید مقابل رئال بتیس در نشست خبری گفت: خودم را درگیر تصمیمات داور نکرده و امروز هم نمی‌کنم. تصمیم داور مهم است و به نظرم عادلانه بود.

وی ادامه داد: مهمترین چیز این است که ما هر چه که داشتیم را در زمین گذاشتیم. دیدار سختی بود مقابل تیمی که 2 بازی گذشته خود را برده بود.

زیدان اظهار داشت: خوشحالم زیرا کارمان را به خوبی انجام دادیم. واقعا سختی کشیدیم تا این 3 امتیاز بدست آید.

سرمربی رئال مادرید از عملکرد دروازه‌بان خود تمجید کرد و او را مهره‌ای کلیدی در این برد دانست.

زیدان گفت:‌ کورتوا بازیکنی مهم برای ماست و در این بازی نیز این اهمیت را نشان داد. رئال سوسیداد هم چند شانس خوب در بازی قبل داشت که کورتوا آن را سیو کرد. امروز نیز او درخشان ظاهر شد.

وی ادامه داد: ما می‌دانیم که کورتوا چه توانایی‌های دارد و می‌تواند از عقب با پا بازی را آغاز کند. من واقعا بازی او را دوست دارم.

سرمربی رئال مادرید در خصوص اینکه به یوویچ در این جدال سخت بازی داد و او را جلوتر از بنزما قرار داد اظهار داشت: من می‌خواستم با حضور 2 مهاجم در زمین حریف استراتژی متفاوتی را انجام دهم ما در زمین حریف متفاوت بازی کردیم چون وقتی 2 مهاجم داشته باشیم می‌توانیم با راه‌های مختلف را بازی کنیم. من از این بازی و عملکرد بازیکنانم راضی هستم چون 3 امتیاز را گرفتیم.

زیدان در خصوص خرید بازیکنی برای رئال مادرید نیز گفت: من با ترکیبی که دارم خوشحالم و ما با این ترکیب می‌رویم که یک فصل خوب را رقم بزنیم.
برچسب ها: زیدان ، رئال مادرید
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار