PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 09 2024
کد خبر: ۵۸۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۰
کیهان ورزشی-

چهارشنبه شب هفته گذشته و دقایقی پس از برتری تیم فوتبال پرسپولیس ایران برابر پاختاکور ازبکستان و صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات در اقدامی عجیب و تامل برانگیز با انتشار پستی در فضای مجازی برای میلیون ها هوادار تیم استقلال کری خواند!
اقدام آذری جهرمی که در شان و شخصیت وزیر یک مملکت نبود، اعتراضاتی را در فضای مجازی به دنبال داشت و بسیاری این پرسش را مطرح کردند که آیا سطح کار یک وزیر باید تا این اندازه پایین بیاید که جای توجه به اموری که برعهده اش است، به مانند یک بوقچی برای میلیون ها هوادار فوتبال کری بخواند؟!
طی سالهای اخیر وزارت ارتباطات همواره زیر تیغ انتقاداتی از این دست بود که فضای مجازی را رها کرده و نظارتی روی آن ندارد، ولی رفتار اخیر وزیر نشان نداد که آقایان نه تنها دنبال نظارت نیست بلکه این شرایط را دوست دارند و اگر فرصت کنند سر یک مسابقه فوتبال برای میلیون ها هوادار نیز کری می خوانند!
در پایان باید خدمت وزیر ارتباطات عرض کرد که اگر وقت کردند و از کری خواندن برای بخشی از هواداران فوتبال در ایران خسته شدند، به اوضاع شبکه اینترنت هم رسیدگی کنند چون خیلی از دانش آموزان به دلیل وجود مشکلات عدیده نمی توانند به شبکه شاد متصل شوند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار