فرار رسیدن ماه محرم را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۳ - July 17 2024
کد خبر: ۵۹۰۸۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۰
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی-  

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- یک رکابزن کشورمان در لیگ برتر دوچرخه سواری کوهستان به دلیل نبود آمبولانس با باربند ماشین پاترول به بیمارستان منتقل شد! 
- مراسم قرعه کشی لیگ برتر فصل آینده فوتبال ایران روز دوشنبه 21 مهر 1399 در هتل آکادمی تیم های ملی از ساعت 15 تا 17  برگزار می شود. این مراسم با حضور مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ و نمایندگان 16 باشگاه لیگ برتری انجام خواهد .
- در آغاز مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 در منطقه آمریکای جنوبی بامداد روز شنبه تیم ملی کلمبیا با هدایت کارلوس کی‌روش، سرمربی سابق تیم ملی ایران به مصاف ونزوئلا رفت و با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید. گل‌های کلمبیا در این بازی را به ترتیب زاپاتا  و موریل (2گل) به ثمر رساندند.  برزیل با نتیجه پرگل 5 بر صفربولیوی را برد. گل‌های برزیل را مارکینیوش، فیرمینو (2گل) ، کاراسکو  و کوتینیو به ثمر رساندند.
- آنسو فاتی، به عنوان بهترین بازیکن ماه سپتامبر لالیگا انتخاب شد.
- ایگا اشویانتک تنیس‌باز 19 ساله لهستانی در دیدار فینال مسابقات رولان گاروس در دو «ست» پیاپی از سد سوفیا کنین عبور کرد و به نخستین عنوان گرند اسلم خود رسید.
- در هفته سوم مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ ملت‌های اروپا تیم‌های ملی مونته‌نگرو و آذربایجان در گروه اول لیگ C به مصاف هم رفتند که مونته‌نگرو به برتری 2 بر صفر دست یافت.علی قربانی از ابتدا در ترکیب تیم آذربایجان به میدان رفت و دقیقه 60 هم تعویض شد.
- در هفته جاری، جلسه کمیته انضباطی سه تن از بازیکنان تیم فوتبال استقلال ( حسینی، دانشگر و اسماعیلی) به دلیل حواشی ایجاد شده در بازگشت از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا برگزار و نتیجه آن متعاقبا اطلاع رسانی می‌شود.
- محمد خرم الحسینی و امین اسدی، هافبک گلزن فصل گذشته ماشین‌سازی و مهاجم تیم آرمان گهر سیرجان پس از طی مراحل قانونی اخذ رضایتنامه با عقد قراردادی رسمی به جمع شاگردان علیرضا منصوریان پیوستند.
- پس از پرداخت مطالبات و بستن پرونده های جاری، پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه شهر خودرو باز شد.
- با اعلام احمد مددی، سرپرست باشگاه ، پرویز مظلومی به عنوان سرپرست این تیم انتخاب شد.
- در بازی مقابل وستهام، گرت بیل می‌تواند برای اولین بار با پیراهن تاتنهام به میدان برود.
- تعدادی از هواداران تیم پرسپولیس  مقابل این باشگاه تجمع کردند تا  ناراحتی خود در خصوص بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه و شایعات جدایی شجاع خلیل‌زاده را نشان دهند.
- با کمال تاسف و تاثر باخبر شدیم که آقای محمدحسین ضیایی ، ملی پوش اسبق فوتبال ایران درغم درگذشت پدر گرانقدر خود سوگوار است . مصیبت وارده را به ضیایی و خانواده معزا تسلیت می گوییم .
- درهفته سوم مسابقات لیگ ملت های فوتبال اروپا ، از دسته اول و از گروه چهارم اسپانیا با سوئیس و اوکراین با آلمان مصاف دادند. 
- با اعلام فدراسیون فوتبال، ملی پوشان ایران برای دیدار دوستانه مقابل مالی راهی ترکیه شدند. کمپ تمرینی تیم ملی در آنتالیا برپا خواهد شد و برگزاری مسابقه روز سه شنبه تیم‌های ملی ایران و مالی پس از طی کامل پروتکل های بهداشتی مربوطه و مطابق استانداردهای فیفا به انجام خواهد رسید. پس از ابتلای 4 بازیکن مالی به کرونا، شایعاتی درباره لغو این بازی منتشر شده بود.
- مرتضی موسوی زنوز به عنوان معاون فرهنگی و مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتور منصوب شد.
- مارکوس راشفورد، مهاجم منچستریونایتد به پاس خدماتش برای کمک به کودکان آسیب پذیر در دوران کرونا، نشان "والا مقام امپراتوری بریتانیا" (MBE) را از ملکه انگلستان دریافت کرد.
- مسابقه فینال رقابت های تنیس رونالد گاروس فرانسه فردا از ساعت 16/30 بین رافائل نادال و نوواک جوکوویچ برگزار خواهد شد.
- حکم محرومیت پرسپولیس به دلیل عدم پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات سابق این تیم صادر شده با این وجود ممکن است جرایم و محرومیت های سنگین‌تری برای این باشگاه در نظر گرفته شود و در صورتی که طلب برانکو پرداخت نشود ممکن است پرسپولیس در لیگ ایران به دسته پایین‌تر سقوط کند.
- حنیف عمران زاده مربی تیم فوتبال نساجی  با درخواست محمود فکری  مربی استقلال به تمرینات آبی پوشان اضافه شده است.
- وحید فاضلی دستیار سابق محمود فکری به عنوان سرمربی جدید نساجی مازندران انتخاب شدّ.
-  در تمرین روز گذشته استقلال حاشیه‌ای بود که از سوی یکی از بوقچی‌های باشگاه استقلال به وجود آمد. این فرد که در تمرین دیروز حضور داشت، مشغول گرفتن ویدیو زنده برای صفحه شخصی خود بود که در این میان، الفاظ رکیکی را به فرهاد مجیدی، سرمربی سابق استقلال نسبت داد که این ویدیو بلافاصله در فضای مجازی پخش شد و خیلی زود هم به دست مدیران باشگاه استقلال رسید. حالا شنیده می‌شود باشگاه استقلال این فرد را به همین دلیل اخراج کرده است.
- مهدی مهدی پور، بازیکن فصل گذشته تیم ذوب آهن برای پیوستن به تیم استقلال با مسئولان این باشگاه به توافق رسید.
-  محمد نادری عکس پروفایل خود را از پرسپولیس به تیم ملی تغییر داد‌. ظاهرا باشگاه پرسپولیس در جلب توافق باشگاه کورتریک بلژیک در انتقال نادری ناکام مانده و به نظر می رسد او احتمالا از جمع سرخپوشان جدا می شود.
- باشگاه استقلال برای کسب مجوز حرفه‌ای حضور در لیگ قهرمانان آسیا باید مطالبات محمد حسین کنعانی زادگان، مدافع ملی پوش پرسپولیس را پرداخت می‌کرد.  برهمین اساس باشگاه استقلال طلب این بازیکن را پرداخت کرد تا برای اخذ مجوز حرفه‌ای دچار مشکل نشود.
- رئیس فدراسیون جهانی کاراته در پیامی ویدیویی، پنجاهمین سال تاسیس این فدراسیون را تبریک گفت.
- بشار رسن که پس از اتمام بازی های لیگ قهرمانان آسیا همراه سرخپوشان به تهران نیامده و در قطر مانده است با یک باشگاه قطری قرارداد بسته و به باشگاه پرسپولیس هم پیام داده اگر تا فردا 120 هزار دلار او را ندهند او قراردادش را یک طرفه فسخ می کند.
-  ماریو مانژوکیچ مهاجم سابق بایرن مونیخ ، یوونتوس و تیم ملی کرواسی قصد دارد برای پیوستن به باشگاه مارسی عازم فرانسه شود .
- درهفته سوم لیگ ملت های فوتبال اروپا واز گروه چهارم تیمهای آلمان و اسپانیا در برابر اوکراین و سوئیس به ترتیب با نتایج 2 - 1 و 1 - 0 به پیروزی رسیدند.تنها گل اسپانیا به سوئیس  و گل دوم آلمان به اوکراین به دنبال دو اشتباه فاحش دو سنگربان سوئیس و اوکراین رقم خورد.
- در ادامه بازیهای لیگ ملت های اروپا ، روز یک شنبه ، بوسنی با هلند و لهستان با  ایتالیا ازگروه اول دسته یک ، انگلیس با بلژیک و ایسلند با دانمارک از گروه دوم ،کرواسی با سوئد و فرانسه با پرتفال از گروه سوم به مصاف هم می روند.

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار