PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 23 2024
کد خبر: ۵۹۹۸۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶
سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: در کل زندگی‌ام به دنبال انتقام نبودم و همیشه فوتبال را از دریچه قشنگی و معرفتی آن دیدم.
کیهان ورزشی-

به نقل از فارس،امیر قلعه نویی پس از شکست تیم سپاهان اصفهان در هفته نخست لیگ برتر درباره دیدگاه فوتبالی خود گفت:اصلا فوتبال جای انتقام نیست. فوتبال جای قشنگی‌ها و زیبایی‌هاست. جایی است که ملت‌ها را به هم نزدیک می‌کند. خواهشا دنبال این حرف‌ها نباشید. سپاهان باشگاه بزرگی است. این بازی تمام شد و رفت. مثل خیلی از بازی‌های دیگر که ما در این چهل سال انجام دادیم. این هم یک بازی دیگر بود، چه می‌بردیم و چه می‌باختیم که خداراشکر بردیم. فوتبال همین است. در کل زندگی‌ام نه دنبال انتقام بودم و نه مسائل دیگر. همیشه فوتبال را از دریچه قشنگی و معرفتی آن دیدم. در کل زندگی اصلا به دنبال این حرف‌ها نبودم.

وی در بخش دیگری صحبت های خود به کادرفنی استقلال پرداخت و گفت:خوشحالم که خانواده بزرگ استقلال توانسته چنین مربیان خوبی را تربیت کند و به جامعه فوتبال تحویل بدهد. این اتفاق برای خانواده استقلال است. برای من امیر قلعه‌نویی نیست. همانطور که من هم از خانواده استقلال آمدم و چندین سال شاگرد منصورپورحیدری بودم. این به خاطر رفتار و منش باشگاه خوب استقلال است که توانسته این بازیکنان را تربیت کند تا تبدیل به مربیان خوب شوند.

قلعه نویی در پایان درباره پیروزی تیم ملی برابر تیم ملی بوسنی در بازی تدارکاتی عنوان کرد:واقعا باید به دراگان اسکوچیچ تبریک بگوییم. خیلی با برنامه و اقتصادی فوتبال بازی کردند. سیستم تیم هم عوض شده بود. با سه دفاع بازی ‌کردند. بوسنی هم تیم ضعیفی نبود. خیلی‌ها می‌گویند تیم ضعیفی بود. نه اصلا اینطور نبود. کلیه بازیکنان این تیم لژیونر بودند و خارج از کشورشان بازی می‌کردند. به نظرم ما یک موقعیت هم به حریف ندادیم. چند موقعیت خوب دیگر هم داشتیم که دروازه‌بان اول آن‌ها قبل از اینکه تعویض شود، آن‌ها را از ایران گرفت.در مجموع روند رو به جلویی داریم. خیلی از بازیکنان بزرگ تیم ما هم نبودند. مهدی طارمی، علیرضاجهانبخش، سردار آزمون و.. ولی باز بقیه نفرات به نحو احسن بازی کردند و این نشان می‌دهد اسکوچیچ شناخت خوبی نسبت به فوتبال ما دارد و تیم ملی ما هم در این دو بازی خوب کار کرد.


برچسب ها: امیر قلعه نویی
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار