فرار رسیدن ماه محرم را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۶ تير ۱۴۰۳ - July 16 2024
کد خبر: ۶۱۱۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۲
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- با عقد قراردادی رسمی ، پایان رأفت بازیکن اسبق ملوان و پرسپولیس و پیشکسوت فوتبالِ آستارا به عنوان سرمربی هدایت تیم شهرداری آستارا در لیگ یک ایران را برعهده گرفت . رافت جانشین حسن اشجاری دراین تیم شد.
- فدراسیون فوتبال ایران برای کلیپ معرفی استادیوم های مجهز کشورمان برای میزبانی جام ملت‌های آسیا در اشتباهی عجیب عکس ورزشگاه ویسنته کالدرون اسپانیا را به جای ورزشگاه مس رفسنجان به ای اف سی فرستاده است!
- فدراسیون فوتبال امارات با پیشنهاد برگزاری لیگ قهرمانان آسیا 2021 به صورت متمرکز مخالفت کرد.کنفدراسیون فوتبال آسیا قصد دارد به دلیل شرایط کرونایی لیگ قهرمانان آسیا 2021 را هم می خواهد به صورت متمرکز برگزار کند. لیگ قهرمانان آسیا 2020 به دلیل کرونا به میزبانی قطر برگزار شد.
- به گزارش نشریه تلگراف، با توجه به شیوع ویروس کرونای جهش یافته در کشور انگلیس و بیشتر شدن قدرت انتقال این ویروس، هشدارهایی به مسئولان برگزاری رقابت‌های ورزشی در کشور انگلیس داده شده است که در صورت وخیم شدن شرایط در این کشور، احتمال تعطیلی تمامی رقابت‌های ورزشی، حداقل در دوران کریسمس و حتی به مدت یک ماه وجود خواهد داشت.
- مرتضی تبریزی مهاجم مصدوم استقلال یکی دو هفته پیش جلسه ای با احمد مددی مدیرعامل باشگاه برگزار کرد که طرفین بر سر تمدید قرارداد با هم به توافق نرسیدند که در این بین گفته می شود علت آن مسائل مالی بوده است.
- سهیل مهدی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت : مربیان بدون مدرک حق شرکت در کنفرانس های خبری را ندارند و برای آنها جرائم نقدی در نظر گرفته می شود. 
- فرشید اسماعیلی پس از اینکه در جلسه کمیته انضباطی باشگاه استقلال حضور پیدا کرد بلافاصله در محل تمرین این تیم حاضر شد. این بازیکن حدود دو هفته پیش در تمرین استقلال با احمد مددی به اختلاف خورد و از حضور در تمرینات منع گردید.
- بر اساس آخرین تست‌گیری از سبزپوشان ذوب آهن اصفهان هیچ مورد مثبتی در جمع آن‌ها وجود ندارد و تمام نفرات این تیم در کنار هم تمرین کردند. به این ترتیب قاسم حدادی‌فر کاپیتان ذوب‌آهن که در دو بازی قبلی مقابل شهرخودرو و استقلال غایب بود، مشکلی برای همراهی تیم در بازی با گل گهر سیرجان ندارد.
علی دایی ، پیشکسوت فوتبال ایران به تمجید از پرسپولیس پرداخت و گفت : حضور پرسپولیس در فینال آسیا کار بزرگی بود که هیچ تیمی در ایران نمی‌توانست انجام بدهد. دو بار راهیابی به فینال لیگ قهرمانان آسیا، در طول سه‌فصل، کاری نیست که هر تیمی در آسیا از عهده آن بربیاید. فوتبال ایران مدیون موفقیت بزرگی است که پرسپولیس آن را صورت داد .
 - باشگاه رئال مادرید اسپانیا اعلام کرد؛ ایکر کاسیاس، کاپیتان و سنگربان پیشین این تیم به عنوان مدیر اجرایی بنیاد خیریه در این باشگاه مشغول به کار خواهد شد.
- با اعلام کمیته انضباطی، تیم تراکتور به علت داشتن 6 بازیکن اخطاری در دیدار مقابل فولاد خوزستان باید صد میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. همچنین علیرضا مرادی، مربی تیم تراکتور به علت رفتار غیرورزشی با مربی تیم مقابل به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
- احمد نوراللهی و بشار رسن، هافبک‌های تیم پرسپولیس در کنار کیم این سونگ از تیم اولسان کره جنوبی، تنها بازیکنانی بودند که در لیگ قهرمانان آسیا 2020 در همه 10 مسابقه برگزار شده تیمشان به میدان رفتند.
- بشار رسن هافبک عراقی پرسپولیس با کسب 43 درصد آرا کاربران AFC به عنوان بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شد.
- عیسی آل کثیر با 16 شوت، برترین شوت زن ایرانی و نهمین شوت‌زن برتر این فصل لیگ قهرمانان آسیا شد.
- فدراسیون بین المللی سامبو FIAS اعلام کرد مطابق با الگوی "گایسف" و چندین فدراسیون بین المللی دیگر، این فدراسیون به کمپین "اتحاد تمدن های ملل متحد" (UNAOC) با هدف همبستگی و یکپارچگی در مقابل تبعیض پیوست.

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار