PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۶۱۲۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال به نحوه حضور احمد مددی در راس مدیریت این باشگاه انتقاد کرد.
کیهان ورزشی- 

به نقل از فارس، سعید مراغه‌چیان با اشاره به حضور احمد مددی در راس مدیریت استقلال و همچنین برکناری‌اش از آکادمی این باشگاه توضیحاتی را ارائه کرد.

متن نامه مراغه‌چیان به شرح زیر است:

با سلام به آقای مددی مدیر انتصابی. با توجه به شئونات ورزشی اخلاقی و تجربیات ۴۰ ساله اینجانب در مکتب استقلال و علو طبع شخصی، بدینوسیله انتصابتان را به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال تبریک می‌گویم و با آرزوی اینکه بر خلاف مدیران اسلافتان که با سوء مدیریت عمدی و بی کفایتی‌های مخرب  سعی در نابودی استقلال داشتند و هرکدام به نوبه شان تیشه بر ریشه این درخت کهنسال زدند «این است روزگار اسفناکش و هوادار جریحه دارش‌» لااقل شما به پیروی از شعارها و ادعاهایتان در رتق وفتق مشکلات کوشا بوده و آنها را به حداقل رسانده و استقلال رابه آرامش و منزلت لیاقتی برسانید.

به قول خودتان آنچنان  اثری از خودتان بجا بگذارید که هوادار تا مدتها از نامتان به نیکی یاد کند و در ضمیرشان  شما را در زمره مردان تاریخ استقلال ثبت نماید. و اما یک گله کوچک متواضعانه از جانب من به شما. در یکی از مصاحبه های رسانه‌ای تان مدعی شدید که در طرح و برنامه هایتان توجه به آکادمی و پایه ها مبذول داشته و خواهید داشت و ورود چند جوان مستعد به تیم بزرگان را حاصل بینش و همت و زحمات خودتان دانسته اید و به خودتان منتصب کردید که برخود واجب دانستم تا جهت یادآوری کل جامعه فوتبال و نه تنها جامعه استقلال، متذکر شوم که در مدت مسئولیت بنده متأسفانه بدون دریافت ریالی کمک و با همت کلیه کادر صادق و ‌زحمتکش آکادمی و در جوی کاملا سالم و پاکسازی شده از هر نوع دلالی و انگها و دخالت به پرورش و آماده سازی جلوگیری کردم و به اعتبار سابقه چهل سال در کار ‌تخصص ‌و تجربه و عشق به استقلال حاصل که خروجی آن پنج استعداد به تیم ملی  جوانان بوده، و پنج بازیکن به تیم ملی نوجوانان کاری کردم که اکثر آنها الان در تیم بزرگسالان حضور دارند.

‌من مفتخر به تأیید اکثر  پیشکسوتان و صاحب نامان استقلال هستم و شمای مدعی کوچکترین نقشی در آنها نداشته اید که اگر صاحب شناخت استعداد و ارائه بازیکن آینده ساز بودید قطعا باید در مدت مسئولیت در سایپا به این مهم اهتمام می‌ورزیدید که زهی خیال باطل!

‌دیگر سوء مدیریت شما در مدت کوتاه حضور در استقلال این است که بنده را بر خلاف نظر پیشکسوتان باشگاه نسبت بدون کوچکترین دلیل و انتقاد و‌اشاره به نقطه ضعف، برکنار کردید و فردی غیر استقلالی و مورد اعتراض جامعه استقلال «البته بااحترام به او» را انتخاب کردید.از بابت این تصمیمتان کوچکترین نگرانی از جانب من وجود ندارد چون با اقتدار به ضرب المثل«مشک آن است که خود ببوید» اعتقاد دارم.همینکه مقابل بزرگان اهل فن سربلند هستم ما را بس است.

اضافه کنم جنابعالی سعی دارید انتصاب آقای آرش برهانی فرد سالم و استقلالی اصیل وبسیار مناسب برای آینده کادرفنی استقلال را که بنده به کادر آکادمی اضافه کرده ام به نام خودتان منظور کنید، که اصلح است از خود آقای برهانی استعلام شود. و در جمع بندی کلی معلوم می‌‌شود که هدفتان پر کردن رزومه خدمتی تان در استقلال و جلب رضایت آقای وزیر و سپس هوادار بابهره گیری از زحمات دیگران بوده است.

در پایان تاکید می‌کنم  لطفا زحمات و هنر دیگران را مجانی به خودتان منتصب نکنید.

باتشکر سعید مراغه چیان
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار