ولادت با سعادت امام رضا (ع) را تبریک می‌گوییم      شهادت رییس جمهور و هیات همراه ایشان را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 20 2024
کد خبر: ۶۱۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۵
محمود فکری، سرمربی تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد که بازی دربی برای مربیان راحت‌تر است، چرا که بازیکنان نقش پررنگ‌تری دارند.
کیهان ورزشی-
محمود فکری در خصوص دیدار با آلومینیوم اراک گفت: بازی خوب بود و هر دو تیم بازی خوبی ارائه دادند و هیچکدام از دو تیم دنبال ضد فوتبال نبودند. بازی سرعت خوبی داشت و توپ هر لحظه روی دروازه‌های بود. خدا را شکر هم نیمه اول به گل رسیدیم و موقعیت‌هایی برای رسیدن به گل‌های بیشتر هم داشتیم. همین که نیمه اول را با یک گل به پایان رساندیم، خوب بود.

وی افزود: در نیمه دوم بازی خوبی ارائه دادیم؛ به خصوص اواخر بازی که می‌شد گل‌های بیشتری بزنیم، اما بچه‌ها دقت نداشتند یا تعلل می‌کردند که باعث شد موقعیت‌ها را از دست بدهیم. در مجموع باید از تک تک بچه‌ها تشکر کنم که با غیرت و تمام وجود بازی می‌کنند. در حال شکل دادن تیمی یک دل هستیم و امیدواریم اتفاقات خوب رخ بدهد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره حضور شیخ دیاباته در ترکیب پس از مدت‌ها مصدومیت و اینکه چند موقعیت را هم از دست داد، اظهار داشت: همین که شیخ توانست بازی کند، خوب است. او بازیکن خوب و بزرگی است، به خصوص در استفاده کردن از موقعیت‌ها و ایجاد فضایی که توپ را در زمین حریفان نگه دارد. برای من چندان مهم نیست که گل نزد، همین که سلامتی‌اش را به دست آورد و برگشت، مهم است. ان‌شاالله بازی‌های بعدی گل می‌زند، چون بازیکنی است که خوب بلد است گل بزند.

فکری درباره اینکه تیمش باید دوشنبه هفته آینده در استادیوم آزادی به مصاف پرسپولیس برود، گفت: در دربی همه کاره بازیکنان هستند و شاید ما نقشی نداشته باشیم. در دربی کار ما مربیان راحت‌تر است، چون بازیکنان تمرکز لازم را برای بازی کردن دارند و می‌روند که بهترین بازی را انجام دهند. امیدوارم بهترین بازی شود، اتفاقی رخ ندهد و یکی از زیباترین دربی‌های تاریخ شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها