PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۶۱۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲
مالک روس چلسی درهای هتل خود را به روی کارکنان سلامت بریتانیا گشود تا در زمان اوج گرفتن دوباره کرونا از خدمات آن بهره‌مند شوند.
کیهان ورزشی-

به نقل از راشاتودی، رومن آبراموویچ، مالک چلسی بار دیگر درهای هتل خود را برای کارکنان خدمات بهداشت ملی انگلیس (NHS) باز می کند تا به متخصصان مراقبت‌های بهداشتی در طی بیماری همه گیر COVID-۱۹ کمک کند.

هتل Copthorne، واقع در استمفوردبریج، برای کارکنان پزشکی در لندن در دسترس قرار خواهد گرفت تا اطمینان حاصل شود که پس از شیفت‌های طولانی نیازی به رفت و آمد طولانی ندارند، در حالی که میزان مسافرت در یک دوره انتقال زیاد در همه‌گیری را نیز به حداقل می‌رساند.

آبراموویچ علاوه بر دسترسی به اتاق‌های هتل برای کارمندان NHS، هزینه اقامت و صبحانه را نیز تأمین می‌کند تا بتواند آن‌ها را به صورت رایگان اقامت و تغذیه کند. در ابتدا اتاق‌های هتل از هم اکنون تا بررسی بعدی محدودیت‌های کرونا در دولت در اواسط فوریه در دسترس خواهد بود.

این اقدام مشابه ابتکار مالک روسی چلسی در مارس ۲۰۲۰، هنگام شیوع اولیه ویروس کرونا در لندن است.

شرکتی که هتل را مدیریت می‌کند، هتل‌ها و استراحتگاه‌های هزاره، در حال همکاری با باشگاه و کارکنان چلسی هستند تا اطمینان حاصل کنند که امکانات در دسترس کارکنان بهداشتی و بیمارستان‌ها باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار