PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: ۶۱۷۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۰
سپاهان با برتری مقابل پیکان، در جایگاه سوم جدول لیگ برتر فوتبال باقی ماند و تنها تفاضل گل کمتر با استقلال مانع صعود زردپوشان به رتبه دوم جدول شد.
کیهان ورزشی-

مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عصر امروز (جمعه) با برگزاری سه دیدار از هفته یازدهم و یک بازی از هفته نهم پیگیری شد

در این چارچوب سپاهان با شکست پیکان، 19 امتیازی شد و تنها به خاطر تفاضل گل کمتر از استقلال، در جایگاه سوم جدول باقی ماند. خودروسازان هم با 16 امتیاز در رده پنجم جدول ماندنی شدند. گل‌گهر سیرجان هم مقابل آلومینیوم اراک متوقف شد تا با 15 امتیاز و سبقت از فولاد خوزستان و نفت مسجدسلیمان، به جایگاه ششم جدول لیگ برتر صعود کند. شاگردان رسول خطیبی نیز با 12 امتیاز و بالاتر از شهر خودرو و مس رفسنجان، به رده یازدهم جدول رسیدند.

امروز همچنین نساجی با تساوی مقابل ماشین‌سازی تبریز، 9 امتیازی شد و در رده چهاردهم جدول باقی ماند. ماشین‌سازان نیز با کسب چهارمین امتیاز خود،‌ همچنان در قعر جدول حضور ایستادند. شاگردان ابراهیم صادقی نیز به جایگاه نهم جدول صعود کردند و پرسپولیس به رتبه دهم جدول سقوط کرد. ذوب‌آهن هم با هفت امتیاز،‌ در رده پانزدهم جدول و روی لبه تیغ باقی ماند.

نتایج دیدارهای امروز لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

نساجی مازندران یک - ماشین‌سازی تبریز یک
سپاهان اصفهان 2 - پیکان یک
سایپا 2 - ذوب‌آهن اصفهان یک
آلومینیوم اراک یک - گل‌گهر سیرجان یک

جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال در زیر آمده است:

لیگ برتر فوتبال , تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان , تیم فوتبال سپاهان اصفهان ,

روز دوشنبه در ادامه دیدارهای هفته یازدهم مسابقات، استقلال از ساعت 14:30 میهمان تراکتور تبریز خواهد بود و پرسپولیس از ساعت 16:40، به مصاف فولاد خوزستان می‌رود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار