PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۶۲۳۵۶
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۴
سرمربی تیم ملی بسکتبال گفت: برای المپیک باید از تمام ظرفیت خود استفاده کنیم و اصلا اینطور نیست که زنگ تفریح باشیم.
کیهان ورزشی-
مهران شاهین طبع در حاشیه تمرین تیم ملی بسکتبال در مورد دیدر با عربستان و قطر در انتخابی کاپ آسیا اظهار داشت: به نظر من یک مقدار روی این دو تیم حساس شدیم. ما مقابل آنها در خارج از خانه مشکل داریم و فضای آنجا ما را اذیت می‌کند، در حالی که با نصف همین تیم فعلی می‌توانیم به راحتی در ایران شکست شان دهیم.

وی ادامه داد: قطر تیم بهتری  شده و از یار خارجی استفاده می کند، ما هم بازیکنان با تجربه‌ای داریم که می‌توانند کمک کنند.

سرمربی تیم ملی بسکتبال گفت: ما المپیک رفته‌ایم و ایجاد انگیزه برای بچه ها خیلی سخت است که مقابل قطر و عربستان به میدان بردند. در پنجره قبلی اتفاقاتی در زمین افتاد که باعث شد ببازیم و بنابراین نباید درگیر حواشی نشویم و تمرکز لازم را داشته باشیم.

شاهین طبع در مورد بازگشت ارسلان کاظمی به تیم ملی عنوان کرد: ارسلان خوب و جدی در لیگ بازی می‌کند و نسبت به قبل خیلی بهتر شده است. در برخی پست ها بازیکنان خیلی به هم نزدیک هستندو در لیگ خوب بوده‌اند و در پست های مختلف نمایش قابل قبولی را به نمایش گذاشتند و این سخت است که در یک هفته بخواهیم همه نفرات را آزمایش کنیم.

وی در مورد همگروهی با آمریکا و فرانسه و اینکه زنگ تفریح خواهیم بود یا خیر، تاکید کرد: برای المپیک باید از هرچه ظرفیت داریم، استفاده کنیم و اصلا اینطور نیست که زنگ تفریح باشیم. در برخی از پست ها باید تقویت شویم و تورنمنت های خوب را  برنامه ریزی و شرکت کنیم، همانند جام جهانی که با تدارکات خوبی رفتیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال ادامه داد: خود من رایزنی های خوبی از یک ماه قبل با تیم‌هایی که امکان صعود المپیک دارند، داشته ام، اما آنها هنوز برنامه ای را اعلام نکرده اند و منتظریم تا تکلیف مشخص شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار