PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۶۲۴۰۷
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۰
باشگاه پرسپولیس درباره بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی اش توضیحاتی ارائه و اعلام کرد که پول بودیمیر تامین شده اما پروسه پرداخت زمانبر است.
کیهان ورزشی-

 باشگاه پرسپولیس با صدور بیانیه ای درباره بسته شدن پنجره نقل و انتقالات این باشگاه به دلیل بدهی به ماریو بودیمیر، مطالبی را مطرح کرد که متن این بیانیه به شرح ذیل است:

با رای کمیته انضباطی فدراسیون جهانی فوتبال فیفا پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس بسته شد اما همان‌طور که بارها عنوان شد، به محض پرداخت پول به حساب ماریو بودیمیر و با اعلام وکیلش به فیفا، پنجره باشگاه پرسپولیس برای حضور در نقل و انتقالات زمستانی باز می‌شود.

باید این توضیح به هواداران عزیز و پرشور باشگاه پرسپولیس داده شود که پرداخت پول به حساب بودیمیر از طریق قانونی اقدام شده است و کلیه مدارک و مستندات به فیفا ارسال گردیده، اما همانطور که در جریان هستید، تحریم‌ها همچنان بر انتقالات مالی ایران تاثیرگذار است و از این رو پرداخت پول به حساب‌های خارجی دارای پیچیدگی‌های خاصی است که پروسه پرداخت را زمان‌بر می‌کند.

با این حال، کل مبلغ تهیه شده و طی مراحل مختلف به حساب  بودیمیر واریز شد اما برای نشستن به حساب این بازیکن، چند روز دیگر زمان لازم است.

فدراسیون جهانی فوتبال نیز به صورت طبیعی و طبق روال عادی و حکم قبلی، تا قطعی شدن واریز پول به حساب بودیمیر و طی مراحلی که در آن، پول وارد حساب این بازیکن می‌شود، پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس را بست اما جای هیچ نگرانی وجود ندارد زیرا پول از حساب باشگاه خارج شده و در حال انتقال به حساب مهاجم کروات پیشین پرسپولیس است.

تا شروع زمان نقل و انتقالات یعنی روز دوم اسفندماه هنوز زمان کافی برای پرداخت پول وجود دارد و پس از رسیدن این پول به حساب بودیمیر، رضایت بازیکن مورد اشاره و وکیلش برای باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی جلب می‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار