PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۶۲۴۵۳
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۱
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: اگر استقلال تیم خوبی نبود صدرنشین لیگ برتر نمی‌شد و ما می‌دانیم در دیدار فردا کار سختی در پیش داریم.
کیهان ورزشی-

محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از دیدار سپاهان و استقلال اظهار داشت: واقعیت این است که ما با صدرنشین لیگ بازی داریم و استقلال همیشه جزو بهترین تیم های ایران بوده است. آخرین بازی که در نقش جهان بازی کردیم مقابل شهرخودرو باختیم و دوست داریم فردا یک بازی خوب انجام دهیم. همیشه دیدارهای استقلال و سپاهان هیجان انگیز بوده و گل داشته اما متاسفانه الان هواداران در ورزشگاه نیستند. اگر روال بازی مثل همیشه باشد بازی خوبی خواهد شد چون استقلال کادر فنی و بازیکنان خوبی دارد. این تیم اگر خوب نبود الان صدرنشین مسابقات نمی شد و ما هم می‌دانیم بازی مشکلی داریم. امیدوارم هر تیمی فردا حق داشته باشد امتیازات کامل را بگیرد و در جدول شرایط خوبی پیدا کند.

وی با اشاره به عملکرد خوب خط حمله استقلال گفت: به همان نسبت که استقلال در خط حمله نفرات خوبی دارد ما هم سعی کردیم ساختار دفاعی تیممان را خوب کنیم. نمی‌گویم خیلی ایده آل هستیم ولی سعی کردیم بهتر شویم. همیشه گفته ام بازی های رودر روی مهم تاثیرگذار در قهرمانی نیست. نمی‌گویم چنین  بازی‌هایی معمولی محسوب می‌شود اما این گونه دیدارها معمولی‌تر است. رقبا در این مسابقات وقتی مقابل هم بازی می‌کنند تمام تلاش خود را صد در صد در زمین می‌گذارند و این خیلی نگران کننده نیست.موضوع وقتی نگران کننده می‌شودکه بازیکنان فکر کنند در زمین کار راحتی دارند. استقلال تیم خوبی است و کادر فنی خوبی دارد ولی سعی ما این است که بازی را کنترل کنیم و نتیجه خوبی بگیریم.

سرمربی سپاهان در خصوص مهدی کیانی و اینکه شایید تغییراتی در لیست این تیم در نیم فصل ایجاد  شود گفت: من هیچ لیست خروجی ندارم که بازیکنی را کنار بگذارم اما اعتقادم این است که اگر بازیکنی نخواهد بماند به زور او را در تیم نگه نمی‌دارم.این نگرش من در قبال بازیکنان جوان یا با تجربه فرقی نمی‌کند. هر زمانی که با من صحبت کردند همین صحبت را گفته ام و لیست خروجی نخواهم داشت مگر اینکه خودِ بازیکن نخواهد بماند.

نویدکیا در خصوص عدم حضور ولیسیانی  در لیست این تیم گفت: او واقعا بازیکن خوبی است ولی الان او را نداریم. ما 4 دفاع وسط داریم که هر کدام بهترین‌های ایران هستند، اگر یکی از آنها نباشد قطعا بقیه کمک می‌کنند و در این خصوص هیچ نگرانی ندارم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در خصوص اینکه استقلال مقابل تیم‌هایی که باز بازی می‌کنند راحت تر کار می‌کند و اینکه آیا فردا تیمش بی محابا بازی و حمله می‌کند عنوان کرد: ما سبک خاصی بازی می‌کنیم و دوست داریم راه خودمان را برویم. اینکه به خاطر یک بازی ساختارمان را عوض کنیم جزو اعتقادات من نیست. دیدید که بازیکنان ما در بازی با شهرخودرو بی محابا حمله کردند چون می‌خواستند به صدر جدول بروند و همین موضوع باعث شد 2 گل خیلی بد بخوریم. ما باید با منطق حمله و دفاع کنیم. اگر واقعا تیم خوبی هستیم باید صبور باشیم. اینکه ما نیاز به برد داریم نباید باعث شود هر لحظه حمله کنیم و سعی می‌کنیم تجربه بازی با شهرخودرو را تکرار نکنیم.

وی در خصوص غیبت بازیکنان تیمش در بازی فردا گفت: احتمالا کی‌روش در لیست ما نیست چون از ناحیه عضله درد دارد. البته او مشکلی ندارد و می‌توانست در کنار ما باشد ولی چون می‌خواستیم مصدومیت او تکرار نشود به وی استراحت دادیم.

نویدکیا با اشاره به دیدار فردا خاطرنشان کرد:من امیدوارم فوتبال جذابی صورت بگیرد و هواداران هر دو تیم که از خانه مسابقه را تماشا می‌کنند از بازی دو تیم لذت ببرند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار