PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۶۲۵۳۹
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

 خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- بعد از شایعات فراوانی که پیرامون برکناری محمود فکری از هدایت استقلال مطرح شد در نهایت در نشست آنلاین هیات مدیره این باشگاه برکناری و پایان همکاری فکری رای نیاورد و به این ترتیب این مربی به کار خود در این تیم ادامه خواهد داد.
- در هفته بیست‌ودوم سوپرلیگ فوتبال ‌یونان با حضور 90 دقیقه‌ای کریم انصاری فرد مهاجم ایرانی تیم آ.ا.ک خود را 4-2 به تیم لاریسا تحمیل کرد.
- یک نشریه انگلیسی ضمن اشاره به نحوه پرتاب اوت نادرمحمدی ، بازیکن پیکان ، خواستار حضور این بازیکن در یکی از لیگ های فوتبال کشورش شد.
- علی کریمی و مهدی مهدوی کیا بازیکنان اسبق تیم ملی با شعار فوتبال پاک رسما برنامه انتخاباتی شان را اعلام کردند.روز 10 اسفند مجمع انتخاب رئیس فدراسیون فوتبال ایران برگزار خواهد شد. این بیانیه هم بدین خاطر داده شد.
- آرمان قاسمی مدافع نیم فصل اول نساجی و مسلم مجدمی بازیکن سابق صنعت نفت , با امضای قراردادی به پیکان پیوستند.
- در پی شکایت تیم نساجی، کمیته تعیین وضعیت حنیف عمران زاده دستیار محمود فکری را به پرداخت مبلغ 500 میلیون تومان به این باشگاه جریمه کرد.
- با اعلام فدراسیون جهانی ووشو،‌  آزمایش چهارمین ملی‌پوش ووشوی ایران هم  مثبت از آب درآمد. کریمی در وزن 80 کیلوگرم این مسابقات به طلای جهان رسیده بود که حالا این مدال از ایران پس گرفته می شود و به ورزشکاری از  ترکیه تعلق خواهد گرفت . 
- مجتبی حسینی، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان که مذاکراتی با ذوب آهن داشت، قراردادش را به صورت یک طرفه با باشگاه مسجد سلیمانی فسخ کرده و در راه سفر به اصفهان است تا بعد از مذاکرات نهایی قراردادش را با این باشگاه امضا کند. 
- هامونی، مدیرعامل فرابورس اعلام کرد :  هیات  پذیرش سرخابی‌ها تشکیل نشده ، بلکه «پیش پذیرش» برای آن‌ها برگزار شده است. این دوباشگاه اصلاح ساختارهای مالی خوبی را انجام داده‌اند و اسناد به سازمان خصوصی‌سازی فرستاده خواهد شد.
- در ادامه بازیهای لیگ های فوتبال اروپا نتایج زیر رقم خورد : وستهام 3 - شفیلد یونایتد صفر ، چلسی 2 - نیوکاسل صفر ، بایرن مونیخ 3 - بیله فیلد 3 ، ورونا 2 - پارما یک ، کادیز صفر - بیلبائو 4
- روز سه شنبه در آغاز مرحله حذفی پیکارهای لیگ قهرمانان فوتبال اروپا ، لایپزیگ با لیورپول و بارسلونا با پاری سن ژرمن مصاف خواهند داد ، روز چهارشنبه نیز ، پورتو با یوونتوس و سویا با دورتموند به میدان خواهند رفت.سایر بازیهای مرحله رفت این رقابتها سه شنبه و چهارشنبه آینده انجام می شود. روز پنج شنبه آینده  نیز دیدارهای حذفی جام اروپابرگزار خواهدشد.

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار