PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: ۶۲۶۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰
باشگاه پرسپولیس قصد دارد به زودی برای پرداخت مطالبات شایان مصلح با این بازیکن توافق کند.
کیهان ورزشی- 

 باشگاه پرسپولیس در تاریخ 9 بهمن به پرداخت مبلغ 500 مییون تومان به شایان مصلح محکوم شد و در حکم صادر شده از سوی کمیته وضعیت آمده است اگر ظرف هفت امروز از تاریخ ابلاغ رای به کمیته استیناف اعتراض نشود، رای مذکور قطعی می‌شود.

باشگاه پرسپولیس در این مهلت هفت روزه به رای کمیته وضعیت اعتراضی نکرد و البته در فرصت 10 روزه برای پرداخت طلب مصلح نتوانست پول را هم پرداخت کند. 

در رای حکم پرونده شکایت مصلح آمده اگر ظرف 10 روز این مبلغ پرداخت نشود پرسپولیس به بسته شدن دو پنجره نقل و انتقالاتی و پرداخت 25 درصد اصل مبلغ در حق فدراسیون فوتبال به عنوان جریمه محکوم خواهد شد.

هرچند حکم بسته‌شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس تاکنون از سوی فدراسیون فوتبال به سرخ‌پوشان ابلاغ نشده اما مدیران این باشگاه قصد دارند در روزهای آتی و نهایت تا پایان هفته جلسه‌ای با مصلح یا وکیل این بازیکن برگزار کرده و درباره نحوه پرداخت مبلغ مذکور به جمع‌بندی و توافق برسند. 

آنها که اکنون آخرین مراحل باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی خود را به دلیل بدهی ماریو بودیمیر پشت سر می‌گذارند نمی‌خواهند پرونده مصلح به دردسر جدیدی برای جذب و ثبت بازیکنان جدید پرسپولیس تبدیل شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار