PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۶۲۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۴
سخنگوی باشگاه استقلال گفت: در این دو روز شایعه شده که در نشست هیات مدیره تماسی از طرف وزیر با اعضای هیات مدیره گرفته و به ما اعلام شده که از آقای فکری حمایت کنید ولی از اساسا این موضوع این کذب است.
کیهان ورزشی-

حجت نظری که به صورت آنلاین پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود در خصوص آخرین وضعیت باشگاه استقلال اظهار  و پست آذری جهرمی علیه این باشگاه گفت: آقای آذری  جهرمی خودش اعلام کرد این موضوع را در قالب وزیر اعلام نکرده و مثل یک هوادار آن مطرح کرده است. باشگاه استقلال هم پاسخی به صحبت‌های هواداری نمی‌دهد چون در شان ما نیست این کار را انجام بدهیم.  

*کارگزار باشگاه در این مدت زحمت کشیده است

وی  با اشاره به کمک‌های اسپانسر باشگاه استقلال افزود: وعده‌هایی به ما ارائه شده تا جایی اگر نیاز باشد حتی کمک‌های ارزی هم به ما انجام بدهند. در این بین آقای آصفی هم با توجه به تجاربی که در این حوزه دارند ورود خواهد کرد. کارگزار باشگاه در این مدت زحمات زیادی کشیده و بعد از این هم در کنار ما خواهد بود.

*برای رای در انتخابات منافع باشگاه استقلال را در نظر می گیریم

سخنگوی استقلال در خصوص اینکه آیا باشگاه در انتخابات به علی کریمی رای می‌دهد یا خیر گفت: ما در این زمینه هنوز جلسه‌ای نداشتیم و تصمیم نهایی را هنوز اتخاذ نکرده‌ایم. همه گزینه‌ها را مد نظر داریم و اگر نیاز باشد با مدیرعامل و هیات مدیره جلسه خواهیم داشت. در مجموع منافع استقلال را در نظر می‌گیریم، ممکن است این تصمیم گیری علنی و یا غیر علنی گرفته شود اما منافع باشگاه لحاظ می‌شود.

*فعالیت های هیات مدیره در حال به ثمر نشستن است

نظری در پاسخ به این سوال که آورده هیات مدیره برای باشگاه استقلال چه بوده است عنوان کرد: ما از ابتدا فعالیت‌های باشگاه را در هیات مدیره بخش بندی کردیم و قرار است هر کدام از اعضای هیات مدیره به مدیرعامل کمک کنند. من در حوزه فرهنگی-رسانه، عبدیان در حوزه ورزشی، خلیل‌زاده در حوزه اقتصادی و آصفی در حوزه بین الملل به مدیرعامل کمک خواهد کرد. مطمئنا همه کسانی که به عنوان نماینده استقلال مشغول فعالیت هستند تا روزی که در این باشگاه مسئولیت دارند بهترین اتفاقات را رقم خواهند زد. فعالیت‌هایی هم آغاز شده که در حال به ثمر نشستن است.

*فضای رسانه ای به شکلی است که مملو از غیر واقعی بودن است

وی ادامه داد: متاسفانه فضای رسانه‌ای ما به شکلی است که مملو از غیر واقعی بودن است. بعضا برخی اخبار را تکذیب و برخی مواقع هم آنها را تکذیب نمی‌کنیم. به این دلیل خیلی از اقدامات که رقم خورده در کوران این اخبار گم شده است. در این مدت هم نتوانستیم روی کارهای صورت گرفته و نشان دادن آنها به هواداران تمرکز کنیم. این اتفاق در ماه‌های آتی رخ می‌دهد. در ماه‌های آتی گزارشی به مردم ارائه می‌کنیم تا آنها بدانند بر اساس قانون تجارت عمل کردیم. البته ضعف‌هایی داشته ایم ولی به دنبال اضافه کردن نقاط قوت هستیم.

*تماس وزیر با هیات مدیره برای حمایت از فکری کذب است

سخنگوی استقلال در خصوص اینکه آیا ناراحتی اعضای هیات مدیره از فکری درست است یا خیر گفت: در این دو روز شایعه شده که در نشست هیات مدیره تماسی از طرف آقای وزیر با اعضای هیات مدیره گرفته شده و به ما اعلام شده که از آقای فکری حمایت کنید ولی اساسا این موضوع کذب است. مطمئنا در این چند روز دیدید که از سرمربی تیم حمایت کرده‌ایم و حمایت خواهیم کرد. همیشه تلاش کردیم تا استقلال بهترین نتایج را بگیریم. ممکن است ضعف‌هایی داشته باشیم ولی مطمئنا در ادامه راه  پیرامون این مساله صحبت خواهیم کرد.

*هیچ اولتیماتومی به فکری نداده ایم

سخنگوی باشگاه استقلال در نشست خبری این باشگاه در پاسخ به این سؤال که با توجه به جلسه اخیر هیأت مدیره گفته می‌شود به محمود فکری دو مسابقه فرصت داده شده و در صورت عدم نتیجه‌گیری برکنار می‌شود، اظهار داشت: هیچ اولتیماتومی به فکری ندادیم. هیچ کجا مطرح نشده که قرار است دو بازی یا بیست بازی سرمربی تیم باشد. محمود فکری انتخاب هیأت مدیره است و از این انتخاب همچنان حمایت می‌کنیم.

*اگر همه با هم متحد شویم در آینده نتایج خوبی می‌گیریم

وی افزود: نتیجه‌گیری تیم فکری بستگی به تلاش کادر فنی، بازیکنان و همچنین تیم مدیریتی دارد و همه تلاش می‌کنیم که اتفاق خوبی بیفتد، او سرمربی ما است و  حمایت ما از او حتماً ادامه خواهد داشت. همه پیشکسوتان، مدیران ادواری و هواداران و همه کسانی که با باشگاه استقلال در ارتباط هستند اگر با هم برای یک هدف یعنی تعالی استقلال متحد شویم، بی‌تردید بهترین نتایج را می‌گیریم.

*کسانی که دنبال مباحث شخصی نیستند باید کمک کنند

نظری تصریح کرد: همه کسانی که دوست دارند به استقلال خدمت کنند باید بپذیرند افراد دیگری در حال انجام این کار هستند کسانی که به دنبال مباحث شخصی نیستند باید کمک کنند که استقلال نتیجه بگیرد. شرایطی داریم که اگر اتحاد و انسجام‌مان بیشتر شود می‌توانیم دوباره به صدر جدول برگردیم و در آینده نتایج خوبی بگیریم.

*میلیچ برمی‌گردد

سخنگوی باشگاه استقلال در مورد اینکه گفته می‌شود او از این سمت برکنار خواهد شد و مددی سخنگوی بعدی این باشگاه می‌شود، گفت: یعنی قرار است من مدیرعامل شوم؟ از شنیدن بعضی از اخبار مثل جدایی یزدانی و یا برنگشتن میلیچ تعجب می کنم. یزدانی که در تیم ما ماندنی شد و میلیچ هم برمی‌گردد. مشکلاتی برای تأمین منابع مالی به وجود آمده بود که رفع شده و در حال آماده کردن مقدمات بازگشت میلیچ هستیم. در مورد این موضوع عبدیان خیلی زحمت کشیده و باید از او تشکر کنیم.

*واکنش به شایعه حضور امیر قلعه نویی در استقلال

وی در خصوص اینکه پس از باخت سنگین گل‌گهر از پرسپولیس عنوان شد امیر قلعه‌نویی از لیست گزینه‌های سرمربی‌گری استقلال کنار گذاشته شد، گفت: ما بنایی بر تغییر فکری نداشتیم و صحبتی هم در مورد جایگزینی او مطرح نبود. اگر روزی به هر دلیلی به این نتیجه برسیم که باید کادر فنی را تغییر بدهیم می‌توانیم در مورد جایگزین‌های فکری صحبت کنیم بنابراین لیستی نبوده که بخواهد کسی اضافه یا خارج شود.همه کسانی که سوابق درخشانی در لیگ دارند و همچنین پیشکسوت استقلال هستند برای ما عزیزند اما صحبتی در مورد جایگزینی محمود فکری نبوده است.

*قرار نیست بازیکنی از ما جدا شود

سخنگوی باشگاه استقلال در خصوص اینکه این باشگاه به خاطر بسته بودن پنجره بازیکن جدیدی را نمی‌گیرد،‌گفت: خیر، اصلاً این طور نیست تا امروز تلاش کردیم با بازیکنان مدنظر فکری از طریق مددی و عبدیان صحبت کنیم. امیدواریم با کسانی که رایزنی شده موضوع به سرانجام برسد. ما دغدغه جذب بازیکن داریم و امیدواریم خیلی زود به نتیجه برسیم. بنا نیست بازیکنی از ما جدا شود تلاش می‌کنیم تمام بازیکنان را حفظ کنیم. از نظر کیفی بهترین تیم لیگ را داریم و تلاش می‌کنیم بعداز چند سال به قهرمانی که خواسته همه هواداران و جایگاه واقعی استقلال است دست پیدا کنیم.

*اتحاد آبی ایجاد شود همه خبرهای خوبی می‌شنوند

سخنگوی باشگاه استقلال در خصوص اینکه وی قبل از حضور در باشگاه یک استقلالی بود و حالا دستاوردش با حضور در تیم مدیریتی چه بوده است تصریح کرد: انصافا در این مدت همه در حال تلاش بودند و اگر من امروز پشت تریبون ایستادند به خاطر تلاش همکاران رسانه‌ای باشگاه است. در کنار این موضوع در تلاش هستیم تا فعالیت‌های فرهنگی باشگاه را بهبود ببخشیم. ممکن است برخی مسائل در گذشته هم وجود داشته باشد ولی در تلاش هستیم تا نقاط ضعف را کمرنگ و نقاط قوت را پر رنگ کنیم. شاید برخی مواقع شایعات فضای رسانه‌ای حاصل تکثر تریبون‌هایی است که در حوره استقلال  فعالیت می‌کنند اما باید بگویم خوشحالم که از امروز خبر یک دقیقه ای در ساعت 4:44 در رسانه رسمی‌ باشگاه منتشر خواهد شد و هواداران اخبار صحیح باشگاه را از این طریق دریافت کنند. در واقع قرار است اخبار به صورت مستقیم در اختیار هواداران قرار بگیرد  تا هواداران از صحت و سقم آنها مطلع شوند. از نظر شخصی هم در تلاش هستم از ظرفیت‌های دیگر برای باشگاه استفاده کنم. امیدوارم منبعد هر وقت کاری انجام شد در موردش صحبت کنم نه اینکه از قبل بخواهم حرفی بزنم که هنوز به مرحله نهایی نرسیده باشد. مطمئنا  در هفته های پیش رو مطالب قابل توجهی را خواهید شنید.اگر با حمایت همه جانبه تمام کسانی که در استقلال ذینفع هستند اتحاد آبی ایجاد شود بدون شک به زودی شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود.

*از بازیکنان به خاطر کمبودها عذر‌خواهی می‌کنیم

نظری تاکید کرد: همه ما در حال تلاش هستیم تا شرایط باشگاه را بهتر کنیم. جا دارد از بازیکنان عزیز استقلال بابت مشکلات و ضعف‌هایی که در کار داشتیم عذر‌خواهی کنیم. از هواداران باشگاه پرافتخار استقلال به خاطر کمبودها عذر‌خواهی می‌کنم اما آنها باید باور کنند مشکلات زیادی وجود دارد که شبانه روز در حال تلاش هستیم. بخش زیادی از مشکلات مالی میراثی است که از قبل برای ما باقی مانده است. در این شرایط کرونا کار ما را سخت کرده اما ما در تلاش هستیم اوضاع را بهتر کنیم. از پیشکسوتان، مدیران پیشین،هواداران و ... خواهش می‌‌کنم همه همگام باشیم تا مشکلات را حل کنیم. هر کسی می‌تواند به ما کمک کند آن را از باشگاه استقلال دریغ نکند تا برای موفقیت تلاش کنیم.

*هواداران استقلال با هوش باشند و بازیچه برخی افراد نشوند

سخنگوی باشگاه استقلال  با اشاره به صحبت‌هایی که پیرامون برخی تجمعات مطرح می‌شود یادآور شد: امروز آقای مددی در تمرین تیم حاضر شد و اعلام کرد مشکلات در حال حل شدن است. مطمئنا در روزهای آینده این مشکلات از پیش رو برداشته خواهد شد. هوادار باشگاه استقلال باید هوشیار باشد چون ممکن است برخی‌ها بخواهند از آب گل‌آلود ماهی بگیرند و خدای ناکرده هواداری که با نیت پاک تیمش را دوست دارد اسیر و بازیچه این دست افراد شوند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار