PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: ۶۲۷۴۴
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۱
آرسنال در شرایطی که از حریف خود عقب افتاده بود، توانست به بازی بازگردد و راهی مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا شود.
کیهان ورزشی-
 دیدارهای دور برگشت مرحله یک‌شانزدهم نهایی مسابقات فوتبال لیگ اروپا، از ساعت 21:25 امشب (پنجشنبه - به وقت ایران) با هفت دیدار پیگیری شد.

در مهم‌ترین بازی، آرسنال در ورزشگاه کارایسکاکی یونان میزبان بنفیکا بود که این مسابقه به برتری 3 بر 2 توپچی‌ها انجامید. پیر امریک اوبامیانگ در دقایق 21 و 87 و کیران تیرنی در دقیقه 67 برای آرسنال گلزنی کردند و دیوگو گونکالوس و رافا سیلوا در دقایق 43 و 61، دروازه توپچی‌ها را گشودند. با توجه به تساوی یک-یک دو تیم در دیدار رفت و برتری 4 بر 3 آرسنال در مجموع دو مسابقه، شاگردان میکل آرتتا به مرحله بعدی رسیدند.
آنتورپ که علیرضا بیرانوند را روی نیمکت داشت، میهمان گلاسکو رنجرز بود و با نتیجه 5 بر 2 شکست خورد. با توجه به اینکه شاگردان استیون جرارد دیدار رفت را هم با نتیجه 4 بر 3 به سود خود به پایان رساندند، نماینده اسکاتلند به جمع 16 تیم پایانی رسید و آنتورپ از دور مسابقات کنار رفت.  ناپولی در ورزشگاه دیه‌گو آرماندو مارادونای ناپل به مصاف گرانادا رفت و با نتیجه 2 بر یک پیروز شد. پیوتر زیلینسکی در دقیقه 3 و فابین در دقیقه 59 برای ناپولی گلزنی کردند و آنخل مونتورو در دقیقه 25، تنها گل نماینده اسپانیا را به ثمر رساند. گرانادا که در دیدار رفت با نتیجه 2 بر صفر پیروز شده بود، با برتری 3 بر 2 در مجموع دو دیدار، راهی مرحله یک‌هشتم نهایی شد و مُهر پایانی بر حضور شاگردان جنارو گتوسو در لیگ اروپای امسال زد. 
نتایج سایر دیدارهای همزمان به شرح زیر است:  آژاکس 2 - لیل یک (با توجه به برتری 2 بر یک آژاکس در بازی رفت، نماینده هلند راهی دور بعد شد) هوفنهایم صفر - مولده 2 (با توجه به تساوی 3-3 دیدار رفت، مولده به یک‌هشتم نهایی رسید) ویارئال 2 - سالزبورگ یک (با توجه به پیروزی 2 بر صفر ویارئال در دیدار رفت، این تیم به جمع 16 تیم پایانی لیگ اروپا صعود کرد) شاختار دونتسک یک - مکابی رژیم اشغالگر قدس صفر (با توجه به برتری 2 بر صفر شاختار در بازی نخست، نماینده اوکراین به مرحله بعد رسید)
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار