فرار رسیدن ماه محرم را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۳ - July 17 2024
کد خبر: ۶۳۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان می‌گوید تیمش برابر پرسپولیس از پیش بازنده نیست.
کیهان ورزشی-

داریوش یزدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پرسپولیس، اظهار کرد: باید برابر پرسپولیس، تیمی که  قابل احترام است بازی کنیم. آنها از نظر کیفیت فنی بسیار خوب هستند اما نقاط ضعف و قوت دارند که ما روی آنها کار کردیم و به دنبال این هستیم از کیفیت فنی آنها جلوگیری کنیم و روی نقاط ضعف آنها به خوبی کار کردیم تا یک بازی به نمایش بگذاریم که همه انتظار دارند.

وی افزود: تیم ما از نظر بضاعت غیر فنی در انتهای جدول است ما از نظر فنی بازیکنانی داریم که عملکرد بسیار خوبی داشته‌اند. ما می‌دانیم مقابل تیمی بازی داریم که قابلیت زیادی دارد. ما برای لحظه به لحظه بازی برنامه داریم و به دنبال این هستیم شایستگی خودمان را به نمایش بگذاریم.

او همچنین گفت: ما در خط دفاع خوب کار کردیم و کم گل خوردیم و می‌توانیم فردا برنده بازی باشیم چون تیمی با کیفتی هسیتم و توان لازم را داریم. برابر سایپا هم عملکرد خوبی داشتیم و می‌توانسیتم برنده باشیم. برای بازی فردا هم به دنبال این هستیم که از نقاط ضعف حریف استفاده کنیم. هیچ چیزی در فوتبال قابل پیشبینی نیست و ما از پیش بازنده نیستم و به دنبال این هستیم سه امتیاز را بگیریم و اگر نشد حداقل امتیاز را کسب کنیم. به دنبال این هسیتم با خوشحالی آخرین بازی خودمان را انجام بدهیم. به بازیکنان خودمان ایمان داریم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان همچنین گفت: پنجره نقل‌وانتقالات ما بسته بود و دیر باز شد با این حال سه بازیکن جذب کردیم و دو بازیکن دیگر هم جذب خواهند شد. ما ناراضی نیستم چون بازیکنانی که ما جذب کردیم را شاید کسی نشناسد اما نمایش‌های خوبی خواهند داشت.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار