فرار رسیدن ماه محرم را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۳ - July 17 2024
کد خبر: ۶۳۴۲۷
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷
معاون پرسپولیس گفت: با توجه به اتفاق های هند، باشگاه گوا باید مسائل بهداشتی و امنیتی را تضمین کند.
کیهان ورزشی-

ابراهیم شکوری درباره اینکه با توجه به فروریختن سقف یک ورزشگاه کریکت در هند و مسائل کرونایی در این کشور، پرسپولیس چه تمهیداتی برای اعزام این تیم به گوا هند برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا در نظر گرفته است، اظهار داشت: قطعا به AFC نامه ای ارسال کرده و ضمن اعلام این موارد، تضمین های لازم را هم از این نهاد می گیریم تا تیم، بازیکنان، کادر فنی و برخی مسئولان باشگاه که به گوا می روند هیچ مشکلی از لحاظ بهداشتی، امنیتی و جانی نداشته باشند. قطعا هم تیم هندی باید این مسائل را تضمین کند و هم خود AFC چنین مواردی را رصد خواهد کرد تا مشکلی ایجاد نشود. 

 وی درباره اینکه آیا AFC پاسخ نامه اخیر این باشگاه مبنی بر اعلام جزئیات میزبانی هندی ها را داده است، توضیح داد: در رابطه با امکانات گوا، فاصله محل تمرین تا هتل، استاندارهای مورد نیاز هتل درباره اتاق ها،  استخر و سالن بدنسازی، استادیوم محل بازی، فاصله این اماکن با هم، نحوه اجرا و رعایت پروتکل ها نامه ای به AFC ارسال کرده و همچنان منتظر پاسخ کنفدراسیون هستیم. 

 سخنگوی پرسپولیس تصریح کرد: حدود ۲ هفته تا اعزام تیم به هند فاصله داریم. با توجه به کارگروهی که در باشگاه تشکیل شده کارهای پرواز، دریافت ویزا و مجوز شورای برون مرزی را پیگیری می کنیم. تمام این موارد که مربوط به باشگاه است انجام شده و از این لحاظ مشکلی نداریم. فقط منتظر دریافت ویزا و اعلام تاریخی که باید در هند حضور داشته باشیم هستیم.  
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار