PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۶۳۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۳
تیم بسکتبال مهرام تهران موفق شد در نخستین بازی خود از مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر، مقابل نفت به پیروزی برسد.
کیهان ورزشی-

در ادامه بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال‌ مردان ایران، عصر امروز (سه‌شنبه) ۱۷ فروردین ۱۴۰۰، تیم‌های مهرام تهران و نفت آبادان برای نخستین بار به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه ۸۹ - ۷۲ به سود مهرام پایان یافت.

با تصمیم علی آرزومندی، مهرام تهران با ترکیب، صمد نیکخواه بهرامی، حامد حسین‌زاده، امیرحسین خندان‌پور، ترل ترنت و سامرز بازی را آغاز کرد.

در طرف مقابل نیز حماد سامری تیم نفت آبادان را با ترکیب آرن داودی، محمد حسن‌زاده، سعید داورپناه، حامد سهراب‌نژاد و رسول مظفری به زمین مسابقه فرستاد.

با شروع بازی این تیم مهرام بود که با چهار پرتاب ۳ امتیازی حسین‌زاده‌ و صمد از حریف پیش افتاد تا نفت تقاضای وقت استراحت کند. در ادامه اما آبادانی‌ها با عملکرد خوب در زیر حلقه خود توسط سهراب‌نژاد، اختلاف را به ۴ امتیاز کاهش دادند. این‌ کوارتر نهایتا ۲۳ - ۱۹ به سود مهرام‌ پایان یافت.

در آغاز کوارتر دوم نفتی‌ها با تکیه بر تجربه بالای آرن داودی و سعید داورپناه، ۵ امتیاز متوالی کسب کردند تا ۲۳ - ۲۴ پیش بیافتند. در ادامه اما این تیم مهرام بود که با عملکرد درخشان سامرز در پرتاب‌های سه امتیازی ۲۵ - ۱۷ از حریف پیش افتاد تا ۴۸ - ۳۶ پیروز به رختکن برود.

با آغاز کوارتر سوم نیز این تیم مهرام بود که با عملکرد خوب در دفاع و درخشش سامرز، ۶۶ - ۵۴ پیشی گرفت تا حماد سامری وادار به تقاضای وقت استراحت شود. با ورود دو تیم به زمین رسول مظفری نفت را به بازی برگرداند تا ۲۰ - ۲۸ آبادانی‌ها را پیروز کوارتر کند. نتیجه بازی تا پایان کوارتر سوم ۶۸ - ۶۴ به سود مهرام رقم خورد.

در کوارتر پایانی این دیدار هم تیم برتر میدان مهرام تهران بود که با درخشش ترل ترنت و سامرز، ۸۳ - ۷۱ از حریف خود پیشی گرفت. با پرتاب‌های سه امتیازی ترنت شاگردان آرزومندی اختلاف را به ۱۵ امتیاز افزایش دادند تا نهایتا ۸۹ - ۷۲ برنده بازی اول خود مقابل نفت شوند. در اواسط این کوارتر، صمد نیکخواه بهرامی به دلیل پنج خطایی شدن از بازی خارج شد. مهرام این‌ کوارتر را نیز ۲۱ - ۸ پیروز شد.

بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال به صورت ۳ برد از ۵ مسابقه برگزار می‌شود که به این ترتیب، فعلا سری دو تیم نفت و مهرام، یک بر صفر به سود مهرامی‌ها ادامه دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار