PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۶۳۹۲۲
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶
رییس هیات فوتبال کیش گفت:در راستای حمایت تیم در راه قابتهای مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر،از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.
کیهان ورزشی- 

محمود پازوکی رییس هیات فوتبال کیش گفت: پس از حضور مسئولین فدراسیون مواردی که نیاز به ترمیم،تغییر یا بازسازی داشت را در دستور کاری خود قرار دادیم تا در زمان حضور تیم ملی در جزیر کیش، تمامی شرایط مهیا باشد.

پازوکی گفت: بازسازی زمین چمن، رنگ آمیزی محوطه کل استادیوم و ساختمان هیئت فوتبال، تعویض و بازسازی تابلوهای تمام ورودی ها و خروجی ها از جمله تابلوهای رختکن ها و سرویس بهداشتی از اقداماتی است که در دستور کاری ما قرار گرفت. رختکن ها آماده هستند و سرویس های بهداشتی و حمام ها در رختکن ها نیز کامل شدند. همچنین نیمکت های ذخیره در حال بازسازی و تمام صندلی های خریداری شده و در حال تعویض هستند.

پازوکی ادامه داد: نورهای استادیوم چک شده و مشکلات آن بر طرف و پرژکتور های آن سفارش داده شده است.ضمن اینکه تورهای دروازه از مدل استادیوم آزادی خریداری شد.

وی گفت: گروه متخصص چمن برای استقرار در محل استادیوم جهت تکمیل و آماده سازی زمین از روز چهارشنبه در جزیره مستقر می شوند تا اقدامات نهایی در خصوص زمین چمنی مناسب صورت گیرد.

رئیس هیات فوتبال کیش تصریح کرد: از عزیزی خادم و قنبرزاده به خاطر اعتمادشان تشکر م یکنم چرا که با برعهده گذاشتن چنین میزبانی توسط هیات ها شرایط خوبی را به جهت توسعه فوتبال در تمامی ابعاد فراهم کرده اند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار