PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - April 16 2024
کد خبر: ۶۴۱۶۱
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۲
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت:با برنامه پیش می رویم اما هنوز هیچ اتفاقی رخ نداده و صعودمان قطعی نشده است.
کیهان ورزشی- 

وحید امیری در نشست خبری قبل از بازی برگشت با گوا هند اظهار داشت: ما نیمی از بازی ها را با موفقیت پشت سر گذاشتیم و می دانیم هدف و خواسته مان چیست. با برنامه پیش می رویم اما هنوز هیچ اتفاقی رخ نداده و صعودمان قطعی نشده است.

وی ادامه داد: ما پرسپولیس هستیم و خواسته هواداران و کادرفنی از ما این است که با قدرت به کار خود ادامه بدهیم و صعود مقتدرانه داشته باشیم. مشکلات زیاد است و می‌توان گفت مشکل اول شرایط جوی است که کار را برای پرسپولیس خیلی سخت کرده است. تیم‌ گوا در گروه برای ما یک سورپرایز بود و خیلی باکیفیت فوتبال بازی می‌کردند.

بازیکن پرسپولیس افزود: ما هم پرسپولیس هستیم و در سال‌های اخیر کیفیت خود را در لیگ ایران و آسیا نشان داده و دنبال تکرار موفقیت‌های گذشته هستیم. البته همانگونه که گل‌محمدی گفت شرایط برای ما مناسب نیست و امیدوارم مسئولان باشگاه هم تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا هرچه سریع تر مشکلات برطرف شود و تنها دغدغه ما موفقیت در زمین فوتبال باشد‌. تمام تلاش ما برای سربلندی پرچم پرسپولیس است‌.

امیری درباره اینکه آیا بازیکنان پرسپولیس به همه شرایط عادت کرده اند، گفت: واقعا شرایط خیلی سختی است اما در همان هفته اول و بازی با الوحده توانستیم خودمان را با شرایط وفق داده و سریع‌ تطبیق یابیم. تیم ما شخصیتی دارد که می‌توان گفت به بردن عادت کرده و روحیه سیری ناپذیری دارد. به همین دلیل از بردن سیر نشده و خیلی زود خسته نمی‌شود.

وی ادامه داد : تیم ما نماینده ایران است و پرچم‌مان در سال های اخیر همیشه بالا بوده است. در سه سال اخیر دو بار به فینال آسیا رسیده و دوست داریم این روند ادامه یابد. تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم‌ تا با حفظ روحیه شجاعانه و پیروزی طلبی موفق باشیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار