PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - August 15 2024
کد خبر: ۶۴۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۳:۱۲
کیهان ورزشی-

مطلبی با موضوع ضیافت افطاری فدراسیون فوتبال با حضور جمعی از برگزیدگان اصحاب رسانه با بازخوردها و اطلاعات تکمیلی جالبی همراه شد و متوجه شدم که در زمان مناسب روی موضوع مهم و حساسی دست گذاشتم که در صورت سکوت و عدم همراهی سایر اصحاب رسانه می تواند فوتبال ملی ما را آبستن حوادث و زد و بند های فساد انگیزی کند . فساد نه از باب مالی چرا که من نه قاضی هستم و نه دادستان !. فساد از نوع ورزشی به معنای تباهی و از دست رفتن فرصت ها ، منافع ملی و نیازهای طیف بزرگی از جامعه و مردم فوتبال دوست.
موضوع از این قرار است که عده ای پدر خوانده و خبره رسانه ای که مستقیم و غیر مستقیم در نقل و انتقالات فوتبال داخلی و ملی از گذشته تاکنون دستی داشته و دارند به دنبال در باغ سبزی که در این جلسه برای پیش کشیدن بحث تغییر سرمربی تیم ملی فوتبال برای آنها باز شده حتا پیشنهاد واسطه گری برای آوردن فلان مربی خارجی را به جای اسکوچیچ داده اند. تا هم افطار را میل کنند هم کارت هدیه چند میلیونی را هم بساط حق دلالی در لیالی قدر فراهم شود!. این همه ثواب در یک شب!.
به نگارنده این سطور مربوط نیست که چه کسی در فوتبال حق حساب داده و چه کسی می خورد ؟! اما سرنوشت فوتبال ملی به من و همه کسانی که در قبال آن مسئول هستند مربوط است . موضوع ساده و روشن است. زالو صفتانی که از سال شصت و پنج زیر پای خیلی از مربیان تیم ملی را برای منافع شخصی خود خالی کردند در لباس جدید و با اشکال نو در حساس ترین بازی های تیم ملی دندان تیز کرده اند ! این که عزیزی خادم به کدام جریان قدرت وصل است مهم نیست. این که چه کسانی پشت او ایستاده اند هم اهمیت ندارد . آن چه مهم است هشدار و اخطاری جدی و خیرخواهانه به اوست تا پای خود را از روی این پوست خربزه بردارد چون نه تنها تیم ملی با سر به زمین خواهد خورد و تا چهار سال به کما خواهد رفت !. بلکه از تمام این تبلیغات و حصار ساختگی ظرف چند ماه چیزی برایش باقی نخواهد ماند!

*مازیار مهرانی
نام:
ایمیل:
* نظر: