PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۶۴۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۴
تیم فوتبال آلومینیوم اراک با حساب یک بر صفر صنعت نفت آبادان را از پیش رو برداشت و در جایگاه پنجم جدول لیگ برتر قرار گرفت تا روزهای خوش آلومینیوم با منصوریان همچنان ادامه داشته باشد.
کیهان ورزشی-
دیدار تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و آلومینیوم اراک در چارچوب هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران ساعت ۲۱:۱۵ در ورزشگاه تختی آبادان و به قضاوت مهدی سیدعلی برگزار شد.

سیروس پورموسی سرمربی صنعت نفت آبادان برای این مسابقه، حامد فلاح زاده، محمد اهل شاخه، محمد طیبی، عبدالله ناصری، طالب ریکانی، محمود مطلق زاده، مهدی حنفی( حسین بیت سعید دقیقه ۵۴)، محمدرضا غبیشاوی(سینا زامهران دقیقه ۵۴)، امیرحسین فرهادی، حسین زواری( امید خالدی دقیقه ۴۶) و احمد شریعت زاده(رضا خالقی فر دقیقه ۵۴) را به میدان فرستاد.

در سوی دیگر میدان، علیرضا منصوریان که به تازگی هدایت آلومینیوم را بر عهده گرفته از حسین پورحمیدی، رامتین سلیمان‌زاده، امیرمحمد هوشمند، محمد ایران‌پوریان، میثم مجیدی، اسماعیل شریفات، پوریا آریاکیا، امید سینگ(میثم آقایی دقیقه ۸۲)، معین عباسیان(علیرضا چراغعلی دقیقه ۸۸)، مرتضی آقاخان(جابر انصاری دقیقه ۷۲) و حامد پاکدل(علیرضا منظمی دقیقه ۸۲) در ترکیب تیم خود استفاده کرد.

نیمه نخست این مسابقه در حالی به پایان رسید که در دقیقه ۱۵ پاس امیرمحمد هوشمند به حامد پاکدل پشت مدافعین صنعت نفت رسید و این بازیکن موفق شد در گوشه محوطه جریمه با یک ضربه چیپ و از فاصله‌ای دور، توپ را از بالای سر فلاح زاده وارد دروازه کند.

در نیمه دوم تلاش‌های بازیکنان صنعت نفت آبادان برای جبران گل خورده به جایی نرسید و در نهایت این مسابقه با برتری یک بر صفر آلومینیوم پایان یافت تا منصوریان پنجمین مسابقه بدون شکست خود با آلومینیوم را پشت سر بگذارد. 

با این نتیجه آلومینیوم ۳۲ امتیازی شد و در جایگاه پنجم جدول قرار گرفت و صنعت نفت نیز با ۲۵ امتیاز موقتا در جایگاه دهم جدول باقی ماند. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار