فرار رسیدن ماه محرم را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۳ - July 17 2024
کد خبر: ۶۴۸۸۶
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- شیخ منصور مالک باشگاه منچستر سیتی هزینه‌های سفر هواداران این باشگاه برای حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا در شهر پورتو پرتغال را پرداخت خواهد کرد. فینال لیگ قهرمانان اروپا میان تیم‌های منچستر سیتی و چلسی در ورزشگاه دراگائو پرتغال در تاریخ 29 ماه می (8 خردادماه) برگزار می‌شود. 
- سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس گفت : واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به صلاح عمومی این دو باشگاه پرطرفدار نیست و تبعات اجتماعی به همراه دارد.
- شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال ، امور مربوط به آی تی فدراسیون فوتبال را به سیامک عزیزی خادم پسر عموی خود سپرد تا تعداد عزیزی خادم های فدراسیون دو برابر شود!
- جلسه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای رسیدگی به اتفاقات و حواشی دیدارهای سپاهان و پرسپولیس و دربی 95 به پایان رسید اما رای برای متخلفان صادر نشد و قرار است در جلسه پنجشنبه این رای صادر می شود.
- حسن کامرانی فر رئیس دپارتمان داوری پس از بررسی تمام صحنه‌های مشکوک و ادعاهای هر دو باشگاه مبنی بر نگرفتن پنالتی برای سرخابی‌ها گزارش کامل آن را به منصور قنبرزاده دبیرکل فدراسیون ارائه کرد. قرار است قنبرزاده این پرونده را بررسی و جزئیات آن را در اختیار کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و شخص شهاب‌الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون قرار دهد.
- باشگاه سعودی پیشنهاد نجومی 23 میلیون ریالی(تقریبا 150 میلیارد تومانی) را به داگلاس هافبک برزیلی برای امضای قرارداد 3 ساله ارائه کرد. هنوز بازیکن سابق بایرن مونیخ تصمیم نهایی خود را نگرفته و در حال بررسی پیشنهادات رسیده است.
- احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال با تایید حضور یک مربی ایتالیایی در تیم استقلال گفت: برای استفاده از این مربی خارجی راهکار خاص خودمان را داریم گفته می شود مربی مدنظر باشگاه استقلال برای دستیاری فرهاد مجیدی «آنجلو آلسیو» ۵۶ ساله است که سابقه دستیاری در تیم های ملی ایتالیا، چلسی انگلیس و یوونتوس ایتالیا را دارد. 
- سایت« iefimerida» پرتغال خبر داد باشگاه الهلال عربستان در آستانه امضای همکاری با مارکو سیلوا سرمربی سابق اورتون و واتفورد انگلیس قرار دارد. انتظار می رود قرارداد الهلال با این مربی پرتغالی در هفته آینده رسمی شود. الهلال رقیب استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا است.
- دریکی از بازیهای باقی مانده مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران ، تیم پرسپولیس با برتری 4 - 1 مقابل تیم دسته دومی شاهین بندر عامری بوشهر به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد. 
- درودگر ، عضو هیأت رئیسه سازمان لیگ فوتبال گفت : تیم پیکان مقابل سایپا به دلیل تعلل داور چهارم و ناظر بازی و اشتباه مسئولین پیکان یک تعویض اضافه انجام داده .این تعویض اضافه شامل جریمه و محرومیت برای تخلف باشگاه پیکان و برای ناظر داور چهارم است. بنابراین نتیجه مسابقه  به هیچ عنوان تغییر نمی‌کند زیرا بازیکنی که کمتر از یک یا دو دقیقه بازی کرده و نقشی در بازی نداشته نتیجه بازی را تغییر نمی‌دهند.
- از اسپانیا خبر می رسد که پس از تیم اسپانیول، مایورکا هم به لالیگا فصل آینده صعود کرد.
- تاکنون پنج تیم راه‌یافته به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شدند : پر‌سپولیس تهران ، گل‌گهرسیرجان ، خیبر خرم‌آباد ، سپاهان اصفهان ، ملوان بندرانزلی
بازی‌های باقی مانده مرحله یک هشتم : استقلال تهران - ذوب آهن اصفهان ، فولاد خوزستان - قشقایی شیراز ، تراکتور تبریز - آلومینیوم اراک
- باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرد ستاره پنجم روی پیراهن های تیم از فصل بعد حک می شود ، در دستورالعمل های پیرامون پیراهن ها در فوتبال آلمان آمده است که 3 قهرمانی یک ستاره، 5 قهرمانی دو ستاره، 10 قهرمانی سه ستاره، 20 قهرمانی چهار ستاره و با 30 قهرمانی پنج ستاره به تیم ها تعلق خواهد گرفت.
- باشگاه پرسپولیس با اعلام شماره حسابی از هواداران این تیم درخواست کمک مالی کرد.
- با اعلام میکل آرتتا در کنفرانس خبری پیش از بازی با کریستال پالاس ، داوید لوییز مدافع برزیلی آرسنال در پایان فصل پس از اتمام قرارداد، از این تیم جدا خواهد شد.
-  باشگاه 90 ارومیه پس از مشخص شدن نتایج تست کرونا اعضای کادرفنی و بازیکنان این تیم اعلام کرد 12 تن از بازیکنان این تیم به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار