PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 12 2024
کد خبر: ۶۴۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵
کاپیتان تیم فوتبال سایپا گفت: انصاف نیست حق ما با قضاوت‌های اشتباه و ناداوری‌ها پایمال شود.
کیهان ورزشی- 

به نقل از فارس، محسن مسلمان درباره اتفاقات بازی‌های اخیر سایپا اظهار داشت: به عنوان یک بازیکن از تیم خوش سابقه سایپا که ید طولایی در پرورش و معرفی بازیکنان آینده دار به فوتبال کشور دارد، از فدراسیون توقع دارم با رعایت عدالت، حق را به حقدار برساند. 

وی ادامه داد: سایپا جدا با حضور پررنگ در لیگ برتر و فعالیت موثر در لیگ های پایه، همه ساله بازیکنان توانمندی را به فوتبال کشورمان معرفی می کند و واقعا به گردن آن حق دارد. انصاف نیست سایپا اینگونه با قضاوت های اشتباه و ناداوری ها از کسب امتیاز غافل بماند و حقش پایمال شود. 

هافبک تیم سایپا ادامه داد: در بازی‌های اخیر هر بار یک اشتباه داوری باعث نتیجه نگرفتن ما شده است‌. اوج این قضاوت های نادرست در دیدار مقابل پیکان با گرفتن یک پنالتی عجیب و غریب به ضرر ما و تعویض ششم حریف صورت گرفت. 

مسلمان تصریح کرد: امیدواریم حضور بازیکن غیر مجاز در دیدار سایپا مقابل پیکان مورد بررسی دقیق قرار گیرد و با پیروی از قوانین بین المللی، مانند بازی 4 ماه قبل لیگ ایتالیا بین تیم‌های رم و اسپتزیا، نتیجه پیروزی بازی سایپا مقابل پیکان برای تیم ما ثبت شود تا عدالت محوری فوتبال مخدوش نشود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها