PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - August 15 2024
کد خبر: ۶۵۱۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷
رییس فدراسیون فوتبال گفت: امیدوارم همه دست به دست هم بدهیم تا اعتبار فوتبال ایران برگردد.
کیهان ورزشی- 

شهاب عزیزی خادم در حاشیه امضای تفاهم نامه فدراسیون با منطقه آزاد کیش اظهار داشت: جا دارد از حضور نمایندگان محترم مجلس برای حضور در کیش تشکر کنم که با وجود مشغله کاری در اینجا حضور پیدا کردند.

وی افزود:در کیش استانداردهایی وجود دارد که می توان از آن برای تیم ملی بهره برد.امیدوارم این تفاهمنامه به قرارداد منجر شود تا همکاری های کاملا آگاهانه با این منطقه داشته باشیم.

رییس فدراسیون تاکید کرد: خلق ثروت یک شبه اتفاق نمی افتد. امروز در حال ظرفیت سنجی هستیم تا بتوانیم از ظرفیت های مختلف استفاده کنیم.فدراسیون فوتبال فارغ از سلیقه و عقیده به دنبال نگاه ملی است.

وی ادامه داد:برای اولین بار این هماهنگی بین فدراسیون و جزیره کیش ایجاد شده است،البته مکان های دیگری را برای کمپ تیم های ملی مد نظر داریم. فدراسیون روی این مساله رویکرد دارد و فارغ از حد و مرز حرکت می کند.امیدوارم تیم ملی ما هم در آستانه انتخابات ریاست جمهوری دل مردم را شاد کند.

رئیس فدراسیون فوتبال خاطر نشان کرد: امیدوارم همه دست به دست هم بدهیم تا اعتبار فوتبال ایران برگردد.حضور تیم ملی در کیش و همچنین قرار گرفتن نمایندگان مجلس و رسانه ها کنار هم برای موفقیت تیم ملی اتفاق مبارکی است.امیدوارم سال آتی در حالی که آماده جام جهانی می شویم کمپ تیم ملی را به صورت مدرن در اختیار تیم ملی قرار بدهیم. امیدوارم همه روز ۲۵ خرداد یکدیگر را شاد ببینیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: