PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۶۵۴۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳
کارشناس فوتبال کشورمان گفت:‌مسابقه با کامبوج مرور کارهای تاکتیکی تیم ملی برای بازی با عراق بود.
کیهان ورزشی-

به نقل از فارس، ابراهیم قاسمپور در خصوص عملکرد تیم ملی مقابل کامبوج اظهار داشت: بازی کاملا یکطرفه به سود تیم ملی کشورمان بود و انتظار می‌رفت ملی‌پوشان چنین نتیجه‌ای کسب کنند.

وی افزود: اگر بخواهیم قیاس کنیم عراق به این تیم 4 گل زده و ما 10 گل، اما نمی‌دانیم حریف بعدی تیم ملی یعنی عراق با چه ترکیبی مقابل کامبوج صف‌آرایی کرد. به اعتقاد من این مسابقه مرور کارهای تاکتیکی برای بازی با عراق بود.

کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص اینکه چند بازیکن اصلی تیم ما در این مسابقه به میدان نرفتند و آیا احتمال دارد در بازی با عراق باز هم ترکیب تیم ملی دستخوش تغییر شود،‌گفت: ما هر چه داشتیم در مقابل بحرین نشان دادیم در چنین مسابقاتی مثل کامبوج هر مربی یکسری بازیکن کلیدی خود را به خاطر مصدوم نشدن و یا خطراتی مثل محرومیت به میدان نمی‌فرستد. تصمیمات اتخاذ شده توسط اسکوچیچ منطقی بود و شاید قائدی می‌توانست زودتر وارد زمین شود و یا حتی ترابی هم به زمین بیاید با این وجود تصمیم سرمربی تیم ملی در مسابقه با کامبوج منطقی بود.

قاسمپور در پاسخ به این سوال که چه توصیه‌ای به ملی‌پوشان برای دیدار آینده دارد، گفت: اسکوچیچ به تیم نزدیک است و ما از دور همه چیز را رصد می‌کنیم. ترکیب‌شناسی توسط یک مربی مهم است اما مهمتر این است که چه بازیکنانی به درد چه مسابقه‌ای می‌خورند. من فکر نمی‌کنم تیم ملی تغییر چندانی نسبت به بحرین داشته باشد مگر اینکه به خاطر مصدومیت امیری یا در یکی دو پست دیگر تغییرات داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد:‌عراق و بحرین تقریبا در یک سطح بازی می‌کنند و اگر اشتباه نکنم هر دو مسابقه این دو تیم مساوی شده است. تیم ملی ما در مقابل بحرین با وجود فشاری که برای گلزنی می‌آورد مراقب بود گل مفت دریافت نکند که این نوع بازی درست بود. فکر می‌کنم در بازی با عراق هم باید این رویه را در پیش بگیریم و امیدوارم در نهایت با ارائه یک بازی هوشمندانه حریف را شکست دهیم.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
جهانبانی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
0
0
دلم برای کامبوج سوخت طفلکی ها چاره ای غیر از تسلیم شدن نداشتند بالاخره فوتبال است و تیم ملی هم باید می برد.اگر امکان داشت بهتر بود با گل های کمتری کامبوج را می بردیم تا حریف تحقیر نشود.مرحوم پرویز دهداری حواسش به تیم مقابل بود
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار