PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 02 2024
کد خبر: ۶۵۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۵
مسابقات لیگ قهرمانان فوتبال آسیا در گروه‌های F و I برگزار شد که در پایان اولسان و کاوازاکی در صدر این گروه ها قرار گرفتند.
کیهان ورزشی-
مسابقات لیگ قهرمانان فوتبال آسیا، امروز (یازدهم تیر) در گروه های  F و I برگزار شد که نتایج این بازی ها به شرح زیر است:
گروه F
کایا فیلیپین 0 – 3 اولسان هیوندای
دیدار تیم های کایا فیلیپین و اولسان هیوندای کره جنوبی از ساعت 14:30 برگزار شد که این بازی در نهایت با نتیجه سه بر صفر به سود اولسان به پایان رسید. گل های اولسان در این بازی را او سه هان (دوبار) و واکو در دقایق 12، 40 و 49 به ثمر رساندند.
پاتوم 2 – 0 ویتل
دیدار تیم های پاتوم تایلند و ویتل ویتنام از ساعت 18:30 برگزار شد که این بازی در نهایت با نتیجه دو بر صفر به سود پاتوم به پایان رسید. گل های پاتوم را پوانگچان در دقیقه 13 و ویرا چارت در دقیقه 85 به ثمر رساند.
با این نتایج اولسان با 9 امتیاز در رده اول قرار گرفت و پاتوم با شش امتیاز دوم شد همچنین تیم های ویتل و کایا به ترتیب با سه و صفر امتیاز در جایگاه سوم و چهارم قرار گرفتند.
گروه I
کاوازاکی 8 – 0 یونایتد سیتی
تیم های کاوازاکی ژاپن و یونایتد سیتی فیلیپین از ساعت 18:30 به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با پیروزی پر گل هشت بر صفر کاوازاکی به پایان رسید.
تگو 5 – 0 بیجینگ گوان
دیدار تیم های تگو کره جنوبی و بیجینگ گوان چین از ساعت 18:30 برگزار شد که در نهایت با نتیجه پنج بر صفر به سود تگو به پایان رسید. گل های این بازی را ادگار (سه گل) و کسینا (دوگل) به ثمر رساندند.
با این نتایج کاوازاکی با 9 امتیاز در صدر جدول و تگو با شش امتیاز در رده دوم قرار گرفتند همچنین بیجینگ و یونایتد سیتی با یک امتیاز به ترتیب در رده سوم و چهارم قرار گرفتند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار