فرار رسیدن ماه محرم را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۶ تير ۱۴۰۳ - July 16 2024
کد خبر: ۶۵۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

 خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- در شروع بازیهای مرحله یک چهارم نهایی یورو 2020 ، تیمهای اسپانیا و ایتالیا باغلبه بر سوئیس و بلژیک به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.اسپانیا پس از تساوی یک بر یک با سوئیس در وقت های معمولی و اضافی ، در ضیافت پنالتی ها ، سه بریک فاتح شد تا درمجموع بابرتری 4-2 به نیمه نهایی برسد ، در مسابقه دیگر ، ایتالیا با گلهای باره لا و این سیگنه دو بر یک بر تیم سخت کوش بلژیک فائق آمد. ایتالیا و اسپانیا در نیمه نهایی به مصاف هم خواهند رفت .
- باشگاه استقلال اعلام کرد؛ اخیرا کلیپی از محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع تیم پرسپولیس در فضای مجازی منتشر شده که در آن به هواداران تیم فوتبال استقلال توهین و فحاشی می‌کند. بنابراین این باشگاه از این بازیکن در دادسرای فرهنگ و رسانه، کمیته انضباطی و کمیته اخلاقی اعلام جرم و شکایت خواهد کرد.
- آندره سیلوا مهاجم پرتغالی فرانکفورت با قراردادی 5 ساله به ارزش 35 میلیون یورو به تیم لایپزیگ آلمان پیوست.
- ویکتور موزس به صورت دائمی از باشگاه چلسی انگلیس به تیم روسی اسپارتاک مسکو پیوست.
- رومن پرود ، مدافع تیم برست فرانسه با قراردادی چهار ساله به تیم ساوت‌همپتون انگلیس رفت.
- باشگاه مایورکای اسپانیا ، طی قراردادی آزاد ، آنخل رودریگز مهاجم تیم ختافه را به خدمت گرفت. مایورکا در این فصل دوباره به سطح اول فوتبال اسپانیا بازگشت.
- بوباکاری سومره ، هافبک تیم لیل با قراردادی پنج ساله به ارزش 17 میلیون پوند رخت لسترسیتی را بر تن کرد.
- تونی کروس، هافبک باشگاه رئال و تیم ملی آلمان از بازی های ملی خداحافظی کرد. آلمان در مسابقات یورو 2020 باقبول باخت دو بر صفر مقابل انگلیس با جام شانزدهم وداع گفت . 
- بیلی گیلمور هافبک اسکاتلندی چلسی با قراردادی یک ساله و به صورت قرضی به نوریچ سیتی نقل مکان کرد .
 - طی حکمی ازسوی فدراسیون فوتبال ، وحید امیری بازیکن سابق کشور ، به سمت سرمربیگری تیم ملی نونهالان ایران منصوب و مشغول به کارشد .
- فدراسیون فوتبال لبنان اعلام کرد ورزشگاه «رفیق الحریری صیدا» برای میزبانی از بازی های مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 را انتخاب کرده است.
- دو تیم ایتالیا و اسپانیا سه شنبه شب (15 تیر) از ساعت 23.30 دقیقه در مرحله نیمه نهایی یورو 2020 به مصاف هم می‌روند.
- خداداد افشاریان، سرپرست کمیته داوران: آموزش و خدماتی که داوران ما در اختیار دارند خیلی محدود است. اینکه تیم‌ها بیانیه می‌دهند فلان داور را نمی‌خواهیم، روی قضاوت‌ها اثر منفی می‌گذارد.طی این 2 ماه داورهایی از مسابقات پدیده، سایپا، فولاد و اخیرا استقلال و پرسپولیس را محروم کردیم. رفتار فرهاد مجیدی بسیار شیک بود ولی کمک داور صد درصد آفساید را درست تشخیص داد. در بازی با گل گهر اولین‌بار بود چنین رفتاری از یحیی گل‌محمدی می‌دیدم و او صد درصد باید اخراج می‌شد. 
- سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت : نهایت تمایل ما حضور گرم تماشاگران روی سکوهاست اما این موضوع همان طور که رئیس فدراسیون گفت منوط به تصمیمات بالادستی است تا مسئولان فدراسیون با مراجع بهداشت صحبت و رایزنی کنند. ما آماده خدمت هستیم هنوز مجوزی صادر نشده امیدوارم در این هفته این اتفاق بیفتد.
- باتوجه به حساسیت در بالای جدول لیگ برتر ، برنامه بازی‌ های باقی مانده سه تیم پرسپولیس، سپاهان و استقلال در لیگ بیستم بدین شرح است . پرسپولیس با فولاد، آلومینیوم، ماشین‌ سازی، تراکتور و پیکان ، سپاهان با پیکان، صنعت‌ نفت، پدیده، ذوب‌آهن و استقلال ، استقلال با تراکتور، سایپا، نفت.م.س، نساجی و سپاهان
- سهیل مهدی رئیس سازمان لیگ فوتبال گفت : زمان تقریبی ما برای شروع لیگ ، اول یا دوم مهرماه بود، امیدوارم بتوانیم این کار را انجام دهیم. به خاطر اردوها و مسابقات ملی اگر این اتفاق نیفتد، مهرماه را از دست خواهیم داد.
- فرشید اسماعیلی هافبک استقلال به دلیل کارت زردی که مقابل آلومینیوم دریافت کرد، 4 کارته شد و بازی با تراکتور را از دست داد.
- اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت : نه ترجیحی در مورد هم‌گروهی با دیگر تیم‌ها داشتیم و نه تیمی که بخواهیم از مواجهه با آن اجتناب کنیم. هر کدام از تیم‌ها به نوبه‌ی خود باکیفیت هستند و ما برای تمامی رقیبان‌مان احترام قائلیم. تنها این مهم است که بدانیم در مقابل چه تیم‌هایی باید صف‌آرایی کنیم ، به تیم‌مان باور دارم و مطمئنم با حمایت تمامی شما مردم ایران، به جام جهانی 2022 قطر راه خواهیم یافت.
- باشگاه پرسپولیس با دستور جعفر سمیعی، به صورت شفاف‌، رقم دقیق فروش بلیت مجازی را اعلام کرد که برای این بازی، 5 هزار و 304 قطعه بلیت مجازی خریداری شد که درآمد حاصل از آن، بالغ بر 16۸ میلیون و 850 هزار تومان بود.
-هواداران پرسپولیس با حضور در کمپین "هوادار حامی" ، دو هزار و 442 قطعه بلیت 15 هزار تومانی، 944 قطعه بلیت 30 هزار تومانی و یک‌هزار و 918 قطعه بلیت 50 هزار تومانی را برای بازی پرسپولیس برابر گل‌گهر سیرجان خریداری کردند.
- رونالدو هفته گذشته تعداد دنبال کننده های صفحه اینستاگرامیش را به عدد باورنکردنی 300 میلیون نفر رساند و رکورد بیشترین فالوور را در این شبکه مجازی به نام خودش ثبت کرد.
- در دو بازی از دیدارهای مرحله یکچارم نهایی کوپا آمریکا ، برزیل با گل دقیقه 47 لوکاس پاکوئتا ، تیم شیلی را حذف کرد و پرو هم پس از تساوی سه بر سه ، در ضربات پنالتی با نتیجه 4-3 بر پاراگوئه غلبه کرد.

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار